حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در مراسم بدرقه دانش آموزان به مشهد مقدس

دانش آموزان با حضور خادمیاران رضوی با حس و حال امام رضایی راهی مشهد مقدس شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد حضرت جواد الائمه(ع) گفت: یکی از برنامه های تاثیر گذار معنوی اعزام دانش آموزان به اردوی زیارتی و شهرهای زیارتی مثل مشهد است. وی اظهارداشت: باعنایت خداوند و امام رئوف، آئین بدرقه دانش آموزان پسر پایه دوازدهم دبیرستان و هنرستان خواجه نصیرالدین طوسی با حضور خادمیاران رضوی برگزار شد.

شریفی مهر عنوان کرد: حجت‌الاسلام مجتبی معلمی از مبلغین کانون تبلیغ دینی منطقه از دعوت شدن به زیارت و مقام زائر، برکات انس با ائمه اطهار(ع) در زندگی روزمره مطالبی را بیان کرد و دانش آموزان با علاقه به سخنان وی گوش سپردند.

وی افزود: محسن اسماعیلی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)و خادمیار کانون، با اشعاری در مدح حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به مرثیه سرایی پرداخت.

مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی منطقه۵ خاطرنشان کرد: در مراسمهای مختلف نظیر آئین بدرقه دانش آموزان به اردوهای معنوی و زیارتی از خادمیاران کانون دعوت می شود تا قبل از سفر حس و حال امام رضایی ایجاد و زیر سایه شمس الشموس راهی سفر شوند.

وی هدف از برگزاری این مراسم را آشنایی دانش آموزان با سیره، روش و زندگی اهل بیت علیهم السلام به خصوص امام رضا (ع) عنوان کرد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در مراسم  بدرقه دانش آموزان به مشهد مقدس

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در سازمان صنایع هوایی ایران

کارمندان سازمان صنایع هوایی ایران به پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام ادای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *