حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۴ تهران در برنامه خوشبخت

خادمیاران رضوی منطقه ۴ تهران با حضور در برنامه خوشبخت ،در رثای رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) مدیحه سرایی کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبت فرا رسیدن رحلت حضرت فاطمه معصومه( س)خادمیاران  کانون رضوی منطقه ۴ تهران با حضور در برنامه خوشبخت شبکه قرآن سیما ،در رثای رحلت  حضرت فاطمه معصومه(ع)مدیحه سرایی  و نوحه خوانی کردند.
خادمیاران رضوی واعضای هیئت خدام الرضا (ع) به همراه حجت السلام نجاتی مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۴تهران باحضور در استودیوی ضبط برنامه خوشبخت درخصوص خادمیاری و فعالیتهای امام رضایی خادمیاران ، برای مخاطبین این برنامه  توضیحاتی بیان کردند.
هیئت خدام الرضا( ع) در معیت پرچم متبرک مضجع شریف رضوی فضای برنامه را متبرک کردندو در ادامه برنامه ،عباسپور ذاکر اهل بیت( ع) به مناسبت رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) در این برنامه به مدیحه سرایی پرداخت و با نوای دلنشین برای لحظاتی دلها عوامل برنامه  خوشبخت و حاضرین در صحنه را راهی قم و مشهد کرد.
خادمیاران رضوی در پایان این برنامه با اهدای تبرکات حرم رضوی به عوامل زحمتکش برنامه خوشبخت از تلاشهای این عزیزان در راستای ترویج فعالیتهای قرآنی و فرهنگی ،مذهبی در جامعه تقدیر بعمل آوردند.
مجله تصویری صبحگاهی خوشبخت، یکی از پرمخاطب ترین برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما است که با موضوع کلی یک خانواده خوشبخت از نگاه دینی و مشاوره محور به مدت ٢ سال به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما رفته است.
این برنامه شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ٩ تا ١٠ صبح و تکرار آن در ساعت ٢١ تا ٢٢ همان روز، تقدیم بینندگان این شبکه می شود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۴ تهران در برنامه خوشبخت

مطلب پیشنهادی

آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

آیین تکریم دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در سالن همایش فرمانداری شهرستان برگزار شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *