حال و هوای چهارشنبه های امام رضایی (ع) در مدارس شهرستان ورامین

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ورامین همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی(ع) هر هفته یکی از مدارس را مهمان سفره امام مهربانی ها می‌کنند.  

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ورامین در هر چهارشنبه امام رضایی (ع) با عنایت آقا امام رضا (ع) و با تهیه تغذیه سالم برای مدارس، دانش آموزان مدرسه را مهمان طعام رضوی می‌کنند.

مراسم این هفته در مدرسه ابتدایی موسی بن جعفر (ع) برگزار شد و حال و هوای امام رضایی (ع) بسیار خوبی داشت . خادمیاران رضوی و چهارصد و سی دانش آموز با همخوانی صلوات خاصه و نماهنگ نور باشد حال و هوای معنوی خاصی را رقم زدند و در ادامه با تغذیه رضوی پذیرایی شدند .

معلمان نیز دانش آموزان را در زنگ تفریح رضوی همراهی کردند.

سید یدالله حسینی دبیر کانون خدمت رضوی ورامین در این مورد عنوان کرد : ازابتدای دهه فجر تا به امروز خصوصا در چهارشنبه های امام رضایی (ع) با اهتمام معاونت محله ای و کانون‌های ایثار وشهادت، ورزشی، جوانان و… با حضور در مدارس با هدف تبیین رضوی و وایجاد حال وهوای امام رضایی(ع) نزدیک به بیست مدرسه را حضور موثر وفعالانه ای داشتند واقدام به برپایی جایخانه رضوی همراه با تغذیه به دانش‌آموزان کردند.

که درادامه با حضور در دفتر دبیران مدارس و ارتباط مستقیم با کادر آموزشگاه سیره وفرهنگ رضوی را تبیین و تبرکات رضوی هم اهدا کردند.

انتهای پیام/خبرنگار معصومه ضابط

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حال و هوای چهارشنبه های امام رضایی (ع) در مدارس شهرستان ورامین

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *