جلسه توجیهی خادمیاران جدیدالورود منطقه ۵ تهران در راستای ارتقا خدمت برگزار شد

جلسه هم اندیشی و آشنایی خادمیاران جدید، با کانون‌ها و عرصه خدمتی‌ در شبستان امامزادگان سیدجعفر (ع) و سیده حمیده خاتون باغ فیض برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نشست توجیهی خادمیاران جدیدالورود با حضور مسوولین کانون‌های تخصصی و عمومی منطقه ۵ و داوود آذرنوش معاون کانون‌های تخصصی و عمومی خدمت رضوی استان تهران در شبستان آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر علیه السلام و سیده حمیده خاتون سلام علیه محله باغ فیض برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و با پخش صلوات خاصه حال و هوای خدمت رنگ و جلوه ای خاص به خود گرفت و اجرای سرود و مداحی از دیگر برنامه ها بود.

آذرنوش از افتخار معنوی که شامل حال خادمیاران شده و اینکه همگی باید تلاش خود را در افزایش این سرمایه‌های معنوی در بارگاه مقدس انجام دهیم سخن گفت.

همچنین وی به وظایف خادمیاران در ایجاد حال و هوای امام رضایی در جامعه و جذب مشارکت مردم در خدمت به نیازمندان به نیت و نام امام رئوف اشاره کرد.

در ادامه جلسه ضمن قدردانی از مسوولین کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ و خادمیاران فعال، نحوه انتخاب عرصه خدمتی‌ و معرفی کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی در راستای بهبود خدمت رسانی و آشنایی بیشتر خادمیاران با فعالیت هایی که می توانند در آنها شرکت داشته باشند، توضیحاتی ارائه شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جلسه توجیهی خادمیاران جدیدالورود منطقه ۵ تهران در راستای ارتقا خدمت برگزار شد

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *