جشن‌ میلاد حضرت حجت ابن‌الحسن(عج) در پرتو نام پرمهر حضرت شمس الشموس(ع)

هم‌زمان‌ با ایام سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ در شادی مردم‌ سهیم‌ شدند و به آن‌ها خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در شب میلاد منجی عالم‌بشریت حضرت ولیعصر(عج) و روز نیمه شعبان خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ در پیاده‌راه امیرکبیر و میدان‌۱۳ آبان حضور یافتند میزبان عاشقان و منتظران آن حضرت بودند.

یاسر امامی‌فر مسئول روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ اعلام‌ کرد: در این‌ مراسم‌ باشکوه که با مشارکت سپاه ناحیه محلاتی و تعدادی از هیئات مذهبی برگزار و با استقبال بی‌نظیر مردم‌ شریف تهران روبه رو شد، خادمیاران در آماده‌سازی فضای مراسم، پذیرایی از دلدادگان‌ اهل بیت و برپایی میز خدمت مشارکت داشتند‌.

وی افزود: حقوق‌دانان کانون حقوقی، مشاوران‌ کانون مشاوره و مددکاری و خادمیاران کانون‌ سلامت در پیاده‌راه امیرکبیر و میدان ۱۳ آبان در حوزه‌های تخصصی خود به منتظران‌حضرت مهدی(عج) مشاوره ارائه و خدمت کردند.‌ در واقع خادمیاران‌ با این عمل خود، نمایی از مدینه فاضله در دولت کریمه حضرت بقیت الله(عج) را به تصویر کشیدند.

امامی‌فر اظهار داشت: خادمیاران‌ کانون‌ حقوقی در زمینه‌های خانواده مانند مطالبه نفقه زوجه و فرزندان و مهریه، نحوه دادخواست جهت مطالبه دیون،مسائل مالی نظیر مطالبه وجه چک، حق سرقفلی و کسب و… و کانون مددکاری در حوزه کودک و نوجوان مشاوره به تعدادی از شرکت‌کنندگان در جشن خدمت ارائه دادند و تعدادی از خادمیاران هم در غرفه کودک فعالیت داشتند.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع این جشن‌های خیابانی گفت: در این برنامه‌های مفرح که با سخنرانی و مولودی‌خوانی و برنامه‌های فرهنگی و هنری شاد برای اقشار و رده‌های سنی مختلف همراه بود، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ با برپایی موکب میزبان شیفتگان‌ حضرت حجت(عج) بودند و فضای معنوی این برنامه را به یاد و نام‌ حضرت رضا(ع) مزین کردند.

لازم به ذکر است جشن‌های خیابانی میدان‌۱۳ آبان در شب نیمه‌شعبان و مراسم پیاده‌راه امیرکبیر در روزهای چهارم، پنجم و ششم‌ اسفندماه برگزار شد.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جشن‌ میلاد حضرت حجت ابن‌الحسن(عج) در پرتو نام پرمهر حضرت شمس الشموس(ع)

مطلب پیشنهادی

برگزاری مراسم سوگواری شهادت شیخ الائمه در معیت پرچم‌ رضوی

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *