جشن تکلیف ۲۳ دختر نو تکلیف در معیت پرچم حضرت رضا علیه‌السلام در اسلامشهر

مراسم جشن ولادت با سعادت دوازدهمین خورشید تابناک آسمان امامت و ولایت؛ با حضور نو تکلیفان در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم جشن بزرگ به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان با حضور نو تکلیفان در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار شد.

اعظم قالوچه مسئول کانون بانوان وخانواده خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر بیان کرد:

این اولین رویداد ملی که در شهرستان اسلامشهر با عنوان دختران ماه برگزار شد، جشن تکلیف۲۳ دختر نو تکلیف از خانواده های کم برخوردار که با شرکت پرشور نوجوانان و جوانان اسلامشهری در سینما فجر اسلامشهر برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اهداف و رسالت کانون بانوان و خانواده خادمیاران این کانون براساس دستورالعمل ابلاغی به صورت خانه به خانه موظف به اجرای این طرح در شهرستان خود شده‌اند.

برگزاری جشن تکلیف، با حضور پرچم متبرک مطهر رضوی حضرت رضا علیه‌السلام، اجرای گروه سرود بچه‌های ایران و …. از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

گفتنی است، این جشن بزرگ با همکاری کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر، مجمع بانوان انقلابی اسلامشهر و کانون فرهنگی تبلیغی بچه های ایران در اسلامشهر برگزار شد.

انتهای پیام/خبرنگار مصطفی مسیبی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جشن تکلیف ۲۳ دختر نو تکلیف در معیت پرچم حضرت رضا علیه‌السلام در اسلامشهر

مطلب پیشنهادی

بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مدرسه شاهد پسرانه شهید مسعود علی محمدی که یکی از مدارس محله خانی آبادنو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *