جشن بزرگ مردمی “در انتظار خورشید” در منطقه ۲۱ برپا شد

جشن نیمه شعبان تحت عنوان “جشن بزرگ مردمی در انتظار خورشید” با حضور عاشقان و منتظران حضرت مهدی(عج) خادمیاران رضوی در منطقه ۲۱ تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جشن سالروز ولادت با سعادت دوازدهمین امام شیعیان حضرت مهدی موعود (عج) در مسجد جامع رسول اکرم(ص) تهرانسر برگزار شد.

این جشن که بصورت کاملا مردمی با مشارکت تعدادی از خادمیاران رضوی منطقه و کمکهای مالی عاشقان و منتظران امام زمان(عج) برپا شد با توجه به برودت هوا و بارش برف با حضور چشمگیر عموم مردم همراه بود.

در این مراسم ضمن مولودی خوانی برنامه های متنوعی از قبیل آموزش نقاشی و رنگ آمیزی، گریم صورت برای کودکان، اجرای هنری چسباندن تابلوی کاشی شکسته با ذکر یا مهدی توسط حضار، مسابقات قرآنی، اجرای متنوع گروه‌های سرود دختران و پسران و تقدیر از حجاب برتر برگزار شد.

از قسمت‌های جذاب این مراسم قرعه کشی بود که در بین حضار انجام شد. در این قرعه کشی به ۲۴ نفر از حضار هدایای ارزنده‌ای از قبیل ۲ سفر مشهد، ۵ عدد سکه طلا و هدایای نفیس دیگری اهدا شد.

همچنین به صاحبان اسامی متبرک با نام‌های علی اکبر، حسین، ابوالفضل، سجاد، مهدی، نرگس و ملیکا به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

در این مراسم با شیرینی، شربت، چای و اهدای تبرکی از مهمانان پذیرایی شد. همچنین خادمیاران رضوی با استقرار میزهای خدمت اقدام به ارائه خدمت به میهمانان کردند.

لازم بذکر است این جشن هرساله با همت و تلاش عموم مردم و حضور خادمیاران رضوی و با کمک های مالی و معنوی اهالی منطقه برگزار می شود.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه خلیلی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جشن بزرگ مردمی “در انتظار خورشید” در منطقه ۲۱ برپا شد

مطلب پیشنهادی

تجلیل از کارگران توسط خادمیاران رضوی به مناسبت روز کار‌ و‌کارگر

به مناسبت روز کارگر، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه فیروزکوه با حضور سرزده در منزل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *