جزئیات خدمت‌رسانی کانون حقوقی استان تهران در هفته بسیج

پناهی مسیول کانون خدمت رضوی حقوقی استان تهران جزئیات خدمت‌رسانی این کانون به مردم در هفته بسیج را تشریح کرد.

 

مجتبی پناهی مسئول کانون خدمت رضوی حقوقی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خادم نیوز در تشریح برنامه های این کانون در هفته بسیج اظهار کرد: به مناسبت سالگرد صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی خادمیاران حقوقی استان تهران در این هفته مبارک مبادرت به ارائه خدمت به مردم شریف استان تهران خواهند داشت.
وی افزود: در این هفته بیست نفر از خادمیاران رضوی همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با استقرار در ۲۰ ایستگاه مترو به مراجعین و مددجویان نیازمند مشاوره حقوقی رایگان خواهند داد.
وی با بیان اینکه این برنامه در ۶ روز و ۱۲۰ شیفت انجام خواهد شد، افزود: این خدمات شامل مشاوره های حقوقی، جزایی، کار، خانواده و غیره خواهد بود.
مسئول کانون حقوقی استان تهران بیان کرد: همچنین در این هفته در ۶۰ مسجد و امامزاده خادمیاران حقوقی منصوب و مستقر شده اقدام به ارائه مشاوره به مردم خواهند داشت.
پناهی افزود: در خدمتی دیگر، خادمیاران و مددکاران حقوقی منصوب و مستقر در مجتمع های قضایی و نواحی دادسرا با استقرار در ۷۰ دفتر معاضدت قضایی به مراجعین ارائه مشاوره حقوقی خواهند داشت.
مسئول کانون حقوقی اظهار کرد: در این هفته با برگزاری مراسم گلریزان با حضور فرمانده سپاه تهران، دادستان تهران و رئیس دادگستری استان تهران مراسم برای پرداخت بدهیهای ۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در لانه جاسوسی اقدام خواهد شد.
وی گفت: در روز پنج شنبه چهارم آذرماه تعداد ۱۵ نفر از خادمیاران وکیل به زندان فردیس کرج عزیمت نموده و به زندانیان زن و مرد مشاوره های حقوقی و قضایی خواهند داشت.
پناهی همچنین بیان کرد: ۸۰ نفر از خادمیاران حقوقی روز جمعه پنجم آذر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مصلی تهران به صورت منسجم حضور خواهند یافت.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جزئیات خدمت‌رسانی کانون حقوقی استان تهران در هفته بسیج

مطلب پیشنهادی

برگزاری مراسم بزرگداشت پیشکسوت قرآنی، جانباز سرافراز حاج ولی الله پوراحمدی توسط کانون قرآن منطقه نوزده تهران

مراسم بزرگداشت استاد و پیشکسوت قرآنی، جانباز سرافراز مرحوم حاج ولی الله پوراحمدی در مسجد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *