تکریم فرشتگان رحمت توسط سفیران امام مهربانی

همزمان با ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، خادمیاران رضوی شهرقدس در معیت پرچم متبرک امام رضا(ع) از پرستاران و مدافعان سلامت قدردانی کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان قدس از پرستاران و پرسنل کادر درمان بیمارستان های ۱۲ بهمن و سردار شهید سلیمانی تجلیل و قدردانی کردند.

این مراسم معنوی در معیت پرچم متبرک رضوی و حضور سفیران امام مهربانی ها همراه با شمعدان و چوب پرهایی بر دست خادمیاران و عطر بر آمده از اسپندانی که تداعی کننده هوای حرم بود و همخوانی ذکر صلوات خاصه و مدیحه سرایی برگزار شد و با فضای معنوی و خاص ایجاد کرد.

پرستاران هر یک از بیمارستان ها با دیدن این صحنه حس و حال زیارت امام رضا(ع) را داشتند و با اشک آمیخته از شوق و دلتنگی توفیق زیارت و سلامتی را طلب می کردند.

طی مدت شیوع کرونا زحمات و تلاش های بسیاری توسط کادر درمان کشیده شد و بسیاری از افراد امکان سفر زیارتی را نداشتند و اگرچه محدودیت های اعمال شده نیز پای رفتن به مشهد را کوتاه کرد اما اشتیاق زیارت با پای دل حد و مرزی ندارد و این بار پیام آوران حضرت به صحنه آمدند.

پرستاران منتصب به اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) و الگوی نمونه در جامعه هستند و در کنار صبر، آرامش و استقامت حضرت، راه ایشان را پیش گرفته اند و این جایگاه را باید قدردانست و امام رضا(ع) نیز برای پرستاران دعا می کنند و حضور پرچم متبرک حضرت رزقی نورانی و هدیه ای است که بی حساب به انسان عطا شده است.

در پایان مراسم از پرستاران نمونه با اهدای لوح و تکه فرشی از حرم امام رضا(ع) با عنوان قطعه ای از بهشت و بسته های تبرکی آئین تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تکریم فرشتگان رحمت توسط سفیران امام مهربانی

مطلب پیشنهادی

بمناسبت دهه کرامت اردوگاه شهید باهنر میزبان سفیران مهربانی شدند

خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، در معیت پرچم دلهای عتشقان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *