توفیق دیداربا مادر شهید، نصیب خادمیاران رضوی منطقه ۳ تهران

خادمیاران رضوی منطقه ۳ تهران با خانواده شهید غلامرضا بایندریها دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران رضوی منطقه ۳ تهران باحضور در منزل شهید بایندریها باخانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.
همزمان با دهه کرامت با عنایت امام رئوف (ع) و به همّت کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت منطقه ۳ تهران خادمیاران رضوی با خانواده شهید والامقام غلامرضا بایندریها دیدار و ضمن ادای احترام به آرمان شهدا از فداکاری و جان فشانی هایی این شهید گرانقدر تجلیل کردند.
شهید غلامرضا بایندریها که درتاریخ اول فروردین ماه سال ۱۳۳۲ دیده به جهان گشود، پس ازوقوع جنگ تحمیلی برعلیه کشورایران،در راه دفاع از آرمانهای نظام و سرزمین ایران اسلامی در بیست و نهمین بهار زندگیش در تاریخ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه رقابیه به شدت مجروح و به شهد شیرین شهادت نائل آمد.
گفتنی است در این دیدار صمیمانه صلوات خاصه امام رضا (ع) به صورت دسته جمعی توسط خادمیاران رضوی قرائت و اشک های مادر معزز شهید با اولین نگاه به پرچم حرم امام رضا (ع) جاری شد و شمیم عطر حرم امام رضا (ع) منزل شهید را عطرآگین کرد ودرادامه مادر شهید به بیان خاطرات و خصوصیات اخلاقی از فرزند شهید خود پرداخت.
شایان ذکر است اهدای گل و هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از دیگر برنامه های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهید دفاع مقدس، غلامرضا بایندریها بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  توفیق دیداربا مادر شهید، نصیب خادمیاران رضوی منطقه ۳ تهران

مطلب پیشنهادی

شادی دختران زیر سایه شمس الشموس

جشن دخترانه در مسجد رسول اکرم(ص) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران برگزار شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *