توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی/ تلاش خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران در تسهیل کتابخوانی

خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران، با ساماندهی کتاب های کتابخانه دفتر کانون های خدمت رضوی منطقه و همدلی مسئولان سرای محله بهاران گامی ارزنده در مسیر توسعه فرهنگی برمی دارند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، منصورشیرجزی مسئول کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خبر از ساماندهی کتابهای کتابخانه دفتر کانون های خدمت رضوی منطقه داد و اظهار داشت: بدون شک مهمترین نهادی که در هر کشور موظف است به نیازهای فرهنگی و اطلاعاتی همه اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن سن، جنس، مذهب، شغل، میزان تحصیلات و دیگر خصوصیات و تواناییهای فردی پاسخ دهد، کتابخانه است.

وی عنوان کرد: کتابخوانی و مطالعه، یکی از شاخصهای مهم در توسعه فرهنگی هر کشور محسوب می شود و خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی با داشتن دغدغه مندی نسبت به حوزه کتاب و کتابخوانی با مجاهدت و پیگیری‌های لازم درصدد رقم خوردن یک اتفاق خجسته هستند و به زودی کتابخانه خدمت رضوی در محل دفتر کانون با همکاری سرای محله بهاران افتتاح خواهد شد.

شیرجزی خاطر نشان کرد: ساماندهی و ثبت کتابها روزهای چهارشنبه های امام رضایی از ساعت ۱۲ الی ۱۶ توسط خادمیاران کانون در حال انجام است که با توجه به کدگزاری ۲۸۵ جلد کتاب آماده عضوگیری و امانت دادن کتابها هستیم.

وی همچنین گفت: استفاده از کتابخانه برای عموم آزاد است و از اهدا کتاب جهت توسعه کتابخانه استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی/ تلاش خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران در تسهیل کتابخوانی

مطلب پیشنهادی

۸ روز خدمت/ خدمتی خاص برای خادمیاران کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه۵ تهران

خادمیاران کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه۵ تهران در راستای اجرای طرح منادیان عدالت در دهه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *