توسط کانون های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر انجام شد: تجلیل و قدردانی از خانواده شهید بزرگوار سید میر سجاد هاشمی

دیدار خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر همزمان با چهارشنبه های امام رضایی انجام شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با عنایت امام رئوف (ع) و به همّت کانون ایثار و شهادت و کانون محله ای شهرک انبیا شهرستان اسلامشهر، همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی از خانواده شهید سید میر سجاد هاشمی تجلیل شد.

این مراسم با همخوانی صلوات خاصّه امام رضا (ع) توسط خادمیاران آغاز و هدیه ای به رسم یاد بود به خانواده شهید اهدا شد‌.

ولی اله اصغری دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر بیان کرد:توفیق داشتیم در چهارشنبه‌های امام رضایی که متعلق به حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی علیه السلام می‌باشد در منزل شهید که از سلاله حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام است در خدمت این خانواده بزرگوار باشیم و گرامی میداریم یاد و خاطره‌ی شهدای ۸ سال دفاع مقدس رو که جونشون رو کف دست گذاشتند و دفاع کردند که یک وجب از خاک به تسخیر دشمن در نیاید.

وی در ادامه افزود: در شهرستان اسلامشهر دفتر کانون خدمت رضوی به نام حضرت رضا علیه‌السلام ثبت شده و کانونی به نام کانون ایثار و شهادت وجود دارد و این بهانه ایست برای دیدار از خانواده های معظم شهدا.

شهید سید میر سجاد هاشمی یک بسیجی به تمام معنابود که یک لحظه نمازش قضا نشد. این شهید بزرگوار سال ۶۴ در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در پایان مراسم پرچم گردانی توسط خادمیاران انجام شد و خانواده بزرگوار شهید با تمسک جستن از پرچم متبرک رضوی دل های شان روانه بارگاه ملکوتی امام هشتم شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  توسط کانون های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر انجام شد: تجلیل و قدردانی از خانواده شهید بزرگوار سید میر سجاد هاشمی

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک در درمانگاه امام علی (ع)

حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی در درمانگاه امام علی (ع) و دیدار با نوزاد تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *