توسط کانون قرآن منطقه ۲۱ تهران برگزار شد: معرفی طرح ملی «من قرآن را دوست دارم»

در ایام اعتکاف طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» بین معتکفین معرفی شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون قرآن منطقه ۲۱ تهران در راستای وظیفه محوله در خصوص معرفی طرح ملی«من قرآن را دوست دارم» با توزیع و نصب تراکت این طرح و همچنین برگزاری سخنرانی اقدام به معرفی و تشویق معتکفین برای شرکت در این طرح کرد.

شهربانو ایزدی مسئول کانون قرآن منطقه ۲۱ تهران گفت: در این مراسم که در بین معتکفین مسجدالنبی در شهرک آزادی برگزار و سخنرانی ای پیرامون رابطه اعتکاف با قرآن ولزوم یادگیری وپیگیری طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» انجام شد.

وی گفت: با توجه به اینکه ایام اعتکاف و فضای معنوی این مناسک قلب ها را رقیق می کند این ایام فرصت مناسبی است که متذکر اهمیت ارزشهای دینی و لزوم حضور قرآن در زندگی باشیم. بر این اساس فرصت را غنیمت شمرده و با برگزاری سخنرانی معتکفین را به حضور و مشارکت در این طرح تشویق کردیم.

ایزدی در پایان گفت: معرفی این در طرح در مدارس و مساجد منطقه ادامه دارد.

لازم به ذکر است طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» نهضمت ملی آموزش قرآن کریم است که تاکنون در ۴ مرحله انجام شده است. این طرح شامل آموزش روخوانی قرآن کریم، صحت قرائت نماز، تفسیر و تدبر در قرآن کریم و حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم است و شرکت کننده ها که شامل عموم علاقمندان ۸ سال به بالا هستند، به صورت مجازی آموزش می بینند. علاقمندان می توانند جهت شرکت در طرح به سایت www.quranlove.ir مراجعه کنند تا ضمن آموزش در قرعه کشی شرکت داده شوند.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه خلیلی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  توسط کانون قرآن منطقه ۲۱ تهران برگزار شد: معرفی طرح ملی «من قرآن را دوست دارم»

مطلب پیشنهادی

پرچم متبرک رضوی در جمع عزاداران شهادت امام صادق(ع) منطقه ۲۱

پرچم متبرک رضوی مجلس عزاداران شهادت شیخ الائمه امام صادق علیه السلام، تهرانسر را متبرک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *