توسط خادمیاران منطقه ۱۵ انجام شد :  توزیع  ۳۰۰ پرس غذانذری و ۸۰ بسته اقلام خوراکی در محله شهید بروجردی تهران 

خادمیاران کانون رضوی منطقه ۱۵ تهران تعداد۳۰۰ پرس غذای گرم را به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع)در محله  شهید بروجردی توزیع کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران، همزمان با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع)،با مساعدت و کمک های عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)تعداد ۸۰۰پرس غذای نذری را طبخ و در میان به نیابت از امام رئوف و شاه خراسان در بین اهالی منطقه و نیازمندان محله شهید بروجردی توزیع کردند.
در این برنامه معنوی تعداد۱۸۰پرس غذای قرمه سبزی و ۱۲۰پرس چلو مرغ را که توسط خواهران خیریه مسجد امام حسن (ع)تهیه شده بود،درمیان ولی نعمتان محله شهید بروجردی توزیع شد.
بر اساس این گزارش همچنین ،به همت خادمیاران رضوی جشن با شکوه به مناسبت  میلاد مولی الموحدین علی (ع) در فضای باز و با رعایت دستورات بهداشتی درمجاورت مسجد امام حسن (ع) و با حضور اقشار مردم  برگزار شد و مداحان اهل بیت در مدح امیرالمومین مدیحه سرایی کرده و به مولودی خوانی پرداختند.
گفتنی است در پایان این آیین جشن و سرور که پرچم قاب شده بارگاه امام رضا( ع) زینت بخش این محفل بود،مسابقه ای برگزار و به برگزیدگان آن هدایای به رسم یادبودمیلاد امام علی(ع)اعطا شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  توسط خادمیاران منطقه ۱۵ انجام شد :  توزیع  ۳۰۰ پرس غذانذری و ۸۰ بسته اقلام خوراکی در محله شهید بروجردی تهران 

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *