توسط خادمیاران شهرستان اسلامشهر انجام شد ؛ تجلیل و دیدار از خانواده شهیدان سید به مناسبت عید غدیر خم

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر با حضور در منزل شهید سید مجید مقربی و شهیدان سید هادی و سید مصطفی صادقی از خانواده این شهیدان تجلیل کردند.  

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در این مراسم که با همخوانی صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) همراه بود، ‌هدایای تبرکی به رسم یادبود به خانواده این شهید تقدیم شد.

شهید مقربی در روز ۱۶ آذر سال ۶۹ به دنیا آمد و در روز ۲۶ بهمن سال ۸۳ در واقعه آتش سوزی مسجد ارک تهران دچار سوختگی شده و به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

پدر شهید مقربی در این مراسم با ذکر خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: سید مجید در طول زندگیش به مجالس اهل البیت علیهم السلام علاقه داشت و آرزویش این بود که اسمش حسین باشد. سید مجید با وجود این که سن کمی داشت اما به مساله حلال و حرام، محرم و نامحرم بسیار مقید بود و و هیچ زمانی نمازش ترک نمی شد.

در ادامه خادمیاران کانون ایثار و شهادت شهرستان اسلامشهر با حضور در منزل شهیدان سید هادی –از شهدای دفاع مقدس و سید مصطفی از شهدای مدافع حرم با خانواده این دو شهید دیدار و از آنها تجلیل و قدردانی کردند.

ولی اله اصغری،‌ مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در این دیدار با تبریک فرارسیدن عید امامت امیرالمومنین (ع) گفت: توفیق داریم که در شهرستان اسلامشهر دفتر کانون خدمت رضوی به نام حضرت رضا علیه‌السلام ثبت شده و کانونی نیز به نام کانون ایثار و شهادت وجود دارد و این بهانه ای برای دید و بازدید از خانواده های معظم شهدا است .

شهید سید هادی در سال ۱۳۴۹ در اسلامشهر به دنیا آمد و بعد از دوران تحصیل وارد عرصه جهاد نبرد حق علیه باطل شد و سرانجام در روز ششم فروردین سال ۶۷ در منطقه دربندیخان عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در آرامستان امامزاده عقیل بن عباس (ع) به خاک سپرده شد.

شهید سید مصطفی صادقی نیز از شهدای مدافع حرم است که در روز ۱۶ خرداد سال ۹۶ در منطقه حماء سوریه‌ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و جاویدالاثر شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  توسط خادمیاران شهرستان اسلامشهر انجام شد ؛ تجلیل و دیدار از خانواده شهیدان سید به مناسبت عید غدیر خم

مطلب پیشنهادی

لبخندکرامت برلبان بیماران بستری در بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار

خادمیاران رضوی درمعیت پرچم متبرک رضوی به عیادت بیماران بستری در بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *