توزیع ۲۵۰۰ پرس طعام متبرک رضوی در شهرستان ورامین

همزمان با آغاز شب های قدر سفره افطار خانواده های نیازمندبه همت خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین با توزیع ۲۵۰۰ پرس طعام رضوی متبرک شد .

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با آغاز شب های قدر خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین با مشارکت خیران، هیئت رزمندگان واحد خواهران وخیریه پیروان عترت تعداد ۲۵۰۰ پرس اطعام متبرک رضوی را بین نیازمندان توزیع کردند .

سید یدالله حسینی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ورامین گفت : به رسم هرساله در آغاز لیالی قدر ماه مبارک رمضان با پخت غذای گرم متبرک و توزیع بسته های افطار ساده میزبان سفره افطار نیازمندان هستیم .

وی گفت : رمضان ماهی است که به ماه مهمانی الهی شناخته می ‌شود و بر اساس روایتی از پیامبر(ص)، ماهى است که ابتدایش رحمت، میانه ‌ اش مغفرت و پایانش اجابت و آزادى از آتش جهنم است.

حسینی افزود : بر اساس روایات، یکی از علل و حکمت‌ های روزه این است که با ایجاد حالت گرسنگی و تشنگی انسان به یاد ضعیفان و مستمندان و تنگدستان بیفتد و هر کسی به فراخور حال و وسع خود نسبت به آنان کمک نماید

لازم به ذکر است که بهمراه ۲۵۰۰ پرس وعده غذایی رزشک پلو، بسته های افطاری ساده شامل زولبیا، بامیه، خرما، پنیر، ماست و نان قندی نیز توزیع شد که برای این اقدام خداپسندانه معنوی ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ خبرنگار معصومه ضابط

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  توزیع ۲۵۰۰ پرس طعام متبرک رضوی در شهرستان ورامین

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *