تودیع و معارفه دبیر جدید کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲

با حضور مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران مراسم تکریم و معارفه دبیر جدید کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علیرضا سانکهن دبیر سابق کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲، علی محمد قادری را بعنوان دبیر جدید منطقه معرفی و از ایشان خواست، فعالیت بیشتری با توجه به کارهای انجام شده و ترویج فرهنگ رضوی

با همکاری ۱۹ کانون خدمت رضوی منطقه براساس سند بالا دستی اقدام کنند.

وی گفت: خادمیاران باید در همه جا منشأ خیر و برکت باشند و در ترویج فرهنگ رضوی بین جوانان و نوجوانان و آحاد مردم تلاش کنند تا مشکل فرهنگی جامعه برطرف شود. یکی از مشکلات مردم، مشکل فرهنگی است که با ترویج فرهنگ رضوی باید این گره را باز کرد.

خدمت به امام رضا علیه السلام بالاترین ارزش است یکی از دستورات مقام معظم رهبری انجام جهاد تبیین است که با توجه به نزدیکی ایام دهه فجر باید همه ما نسبت به این کار اهتمام بیشتری داشته و برنامه ریزی کنیم تا بهترین خدمت را به نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف انجام دهیم .

با این کار و ترویج فرهنگ رضوی توسط خادمیاران گره از مشکلات مردم باز می شود.

مهمتر از تهیه و اهدا بسته های معیشتی، انجام جهاد تبیین و ترویج فرهنگ رضوی و معرفی امام رضا علیه‌السلام در بین آحاد مردم است .

علیرضا سانکهن دبیر سابق کانون‌ خدمت رضوی منطقه ۱۲ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران از مسئولان کانون های تخصصی و محله ای منطقه ۱۲ تشکر کرد و گفت منطقه ۱۲ به دارالمومنین معروف است و از مناطق پیش قدم در همه ی امور در استان بوده و اولین دفتر کانون خدمت رضوی در این منطقه تشکیل شده است و ان شاءالله این جابجایی سبب‌ خیرات و برکات بیشتری باشد .

علی محمد قادری دبیر جدید منطقه ضمن آرزوی توفیق برای همگان از حضور در جامعه رضوی و خدمت به امام رئوف علیه السلام را توفیق الهی دانست و خدمت به مردم و محرومین را بالاترین خدمت برشمرد.

در این مراسم مصطفی خوش صحبتان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علیرضا سانکهن ، انتصاب علی محمد قادری را تبریک گفته و گزارشی از اهم فعالیت های منطقه ارائه کردند.

انتهای پیام/خبرنگار مهدی محمدی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تودیع و معارفه دبیر جدید کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲

مطلب پیشنهادی

آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

آیین تکریم دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در سالن همایش فرمانداری شهرستان برگزار شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *