تشییع پیکر مادر شهید مدافع حرم بر دوش خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

پیکر مادر شهید مدافع حرم، شهید محمدهادی ذوالفقاری بر دوش خادمیاران منطقه ۱۴ تهران تشییع شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم تشییع پیکر مادر شهید محمدهادی ذوالفقاری روز جمعه ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ و مردم ولایتمدار و انقلابی دارالمومنین تهران و در معیت پرچم های متبرک حرم امام رضا(ع)، علمدار کربلا حضرت عباس(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) از مقابل منزلش واقع در میدان آیت‌الله سعیدی، خیابان آل آقا، بن بست شهید محمدهادی ذوالفقاری برگزار شد.
پس از مراسم تشییع، پیکر این مادر بزرگوار در بهشت زهرا کنار مزار یادبود شهید ذوالفقاری به خاک سپرده شد.
شهید محمدهادی ذوالفقاری ۱۳ بهمن ۱۳۶۷ مصادف با شهادت امام هادی(ع) در تهران به دنیا آمد. او که از طلبه‌ های حوزه علمیه نجف بود. او بیش از همه ائمه اطهار، عاشق و دلداده امام هادی(ع) بود و عاقبت نیز در راه دفاع از حرم آن امام و در شهر امام هادی(ع)، سامراء در بیست و ششم بهمن ماه سال ۱۳۹۳ و در نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش به شهادت رسید. پیکر این شهید بزرگوار طبق وصیت خودش در جوار حضرت علی(ع) در قبرستان وادی ‌السلام نجف به خاک سپرده شد.
گفتنی است خادمیاران رضوی منطقه ۱۴، سوم مهر سال گذشته یک مراسم روضه خانگی را در منزل مادر این شهید والامقام برگزار کردند و در این مراسم با اهدای تبرکات رضوی از این مادر شهید تجلیل کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تشییع پیکر مادر شهید مدافع حرم بر دوش خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

شور و شوق وصف ناپذیر در تکیه اعظم مکتب العباس (ع) با حضور خادمیاران

تکیه اعظم مکتب العباس (ع)، از بزرگترین و مشهورترین تکایای آذری زبان ها در شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *