تشرف زائراولی‌ها به محضر امام‌ رئوف(ع) در بهار قرآن

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و در آستانه سال نو ۲۶ زائراولی‌ به همت کانون زیارت منطقه ۱۴ رهسپار دیار علی ابن موسی الرضا(ع) شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، رضا شاهنجرانی مسئول کانون زیارت منطقه ۱۴ با تبریک فرارسیدن ماه پربرکت رمضان اعلام کرد: خادمیاران کانون زیارت منطقه دارالمومنین عزم‌ خود را جزم کردند تا در واپسین روزهای سال و هم‌زمان‌ با ورود به ماه مبارک کاروان ۲۶ نفره چشم‌انتظاران تشرف به محضر امام‌ رئوف(ع) را به مشهدالرضا اعزام‌ کنند.

وی افزود: سفیران حضرت رضا(ع) پس از شناسایی افرادی که به دلیل تنگناهای مالی و معیشتی سال‌ها از زیارت حرم‌ مطهر امام مهربانی‌ها بازمانده بودند؛ پیگیری‌های لازم را برای تدارک این سفر نورانی انجام دادند.

شاهنجرانی در ادامه گفت: سفیران رضوی با حضور در ایستگاه راه‌آهن زوار حضرت شمس‌الشموس را بدرقه و دو تن از خادمیاران‌ هم برای خدمت به محبان امام و انجام‌ هماهنگی‌های لازم کاروان را همراهی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این آخرین اعزام‌ زائراولی‌های کانون زیارت در سال جاری بود و امید داریم مسیر خدمت به دلدادگان حضرت علی ابن موسی(ع) در سال جدید هم باز باشد و این عرض ارادت‌ها به درگاه حضرت ثامن الحجج مقبول افتد.

لازم به ذکر است هزینه اعزام این‌۲۶ زائر مبلغ ۳۸۰میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تشرف زائراولی‌ها به محضر امام‌ رئوف(ع) در بهار قرآن

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *