ترویج فرهنگ رضوی در فاطمیه 

خدمت رسانی شش کانون از کانون‌های تخصصی خدمت رضوی در چایخانه امام رضا(ع) و ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان قرچک

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان قرچک برای سومین شب متوالی در میدان امام خمینی (کلانتری) شهرستان قرچک به عموم خدمت رسانی کردند.

مجید بیرامی مدیر کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه عنوان کرد: به همت خادمیاران و یاوران رضوی در دهه ی دوم فاطمیه زیر سایه ی امام رئوف با برپایی چایخانه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ به پذیرایی از مردم پرداختند.

به همین مناسبت خادمین امام رئوف در کنار چایخانه علاوه بر توزیع چای و دمنوش، آش و عدسی اقدام به قرار دادن میز خدمت و ارائه خدمت در راستای ترویج فرهنگ رضوی می‌پردازند.

وی ادامه داد: کانون های تخصصی خدمت رضوی اعم از قرآن، سلامت، کتاب و کتابخوانی، جوانان، هنر و محصولات فرهنگی و وقف و نذر خدمات مختلفی به عموم مردم حاضر در محل چایخانه ارائه می‌دهند.

بیرامی افزود : همه ی تلاش ما در این روز ها ارائه خدمات بهتر به مردم و دوستداران اهل بیت علیهما سلام بوده، تا در ایام شهادت مادر سادات حال و هوای دل مردم اهل بیتی و امام رضایی شود.

وی در خصوص خدمات کانون ها گفت : در میز خدمتی کانون کتاب و کتابخوانی به مراجعه کنندگان کتاب “یاس مهربان من” معرفی شد و در غرفه جوانان نیز ارتباط و مصاحبه با جوانان در رابطه با حال و هوای ایام فاطمیه صحبت شده و پس از منقلب شدن از مراجعه کنندگان خواسته شد تا دلنوشته های خودشان را به حضرت زهرا بنویسند و داخل جعبه بیاندازند.

بیرامی اشاره کرد: کانون سلامت نیز میز خدمت پزشکی با مشارکت شبکه بهداشت با هدف کنترل و غربالگری فشار خون، تست قند و مشاوره بهداشت عمومی برای عموم مردم حاضر در محل به ارائه خدمت پرداخت.

در کانون هنر و محصولات فرهنگی نیز خط نوشته هایی از القاب حضرت فاطمه زهرا به درخواست بازدیدکنندگان به خط نستعلیق نوشته شده و بعنوان یادگاری به انها داده شد.

مدیر کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در خصوص کانون قرآن هم گفت: کانون قرآن با برپایی مهد الرضا برای کودکان و دعوت از آنان برای رنگ آمیزی کاربرگ با تصاویری مرتبط با حضرت زهرا، هدایا و جوایزی را به انها داد و از کودکان خواسته شد تا با صوت قرآن قرائت کنند و جایزه بگیرند.

و در آخر کانون وقف و نذر، با معرفی کانون خدمت رضوی و خدمت رسانی در حوزه های مختلف به نیازمندان و عموم مردم اقدام به جذب نذورات مردمی به حساب آستان قدس با شناسه های شهرستان قرچک کرد.

انتهای پیام/ خبرنگار رضا کریمیان

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ترویج فرهنگ رضوی در فاطمیه 

مطلب پیشنهادی

میزبانی خادمیاران استان تهران از نمازگزاران در نماز جمعه

به همت خادمیاران رضوی استان تهران از نمازگزاران در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه همزمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *