تربیت خبرنگار حرفه ای در کانون تخصصی خبر استان تهران

برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه خبرنگاری برای پیشرفت خبرنگاران لازم و ضروری است. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،احمد زمردی، مسئول کانون تخصصی رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران با بیان این که به زودی کارگاه های آموزشی برای خادمیار علاقه مند به خبرنگاری برگزار می شود، گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی باعث می شد تا خبرنگاران با آشنایی هر چه بیشتر نسبت به حوزه کار خود، مسایل را بهتر ارزیابی کرده و با نگاهی نو ، حقیقت اخبار را د رجامعه منتشر کنند.

او با اشاره به لزوم داشتن ذهن خلاق در خبرنگاران ادامه داد: یکی از عوامل موفقیت در این حرفه داشتن ذهن خلاق، ذوق و استعداد ذاتی لازم است اما یادگیری فنون این رشته نیز باید مد نظر علاقمندان به این رشته قرار بگیرد.

زمردی تاکید کرد: با توجه به ضرورت تربیت خبرنگاران کارآزموده در کانون های خدمت رضوی استان تهران، کارگاه های آموزشی خبر نویسی برای خادمیاران علاقمند به این حوزه در استان تهران برگزار می شود و برگزاری این کارگاه ها برای ارتقای سطح خبرنگاری حرفه ای نقش بسیار مهمی دارد.

مسئول کانون تخصصی رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (حفظ الله) برای غلبه بر انتشار شایعات در فضای گسترده خبری ومجازی، گفت: بر همین اساس کسب تخصص لازم و کارآمد و برگزاری کارگاههای آموزشی در عرصه خبر برای خادمیاران ضروری است.

زمردی در خصوص تداوم برگزاری این کارگاهها نیز گفت: در این کارگاه های آموزشی انواع تکنیک های مصاحبه، اصول گزارش و خبر نویسی، شیوه نگارش فارسی در خبرنویسی و دیگر نکاتی که در حرفه خبرنگاری به آن نیاز است توسط اساتید خادمیار به علاقمندان آموزش داده می شود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تربیت خبرنگار حرفه ای در کانون تخصصی خبر استان تهران

مطلب پیشنهادی

جشن بزرگ مردمی “با افتخار یه دخترم” با حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران

در هفتمین روز دهه کرامت، خادمیاران رضوی منطقه ۵تهران در جشن بزرگ میلاد کریمه اهل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *