تداوم کمک مومنانه در شهرقدس/ ۶۰۰ سبد معیشتی توزیع می‌شود

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس از تهیه و توزیع ۶۰۰ سبد معیشتی در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال جدید شمسی خبر داد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، قدرت الله کریمی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در نشست مشترک اعضای ستادی و مسوولین کانون‌های که در محل دفتر برگزار شد، اظهار کرد: با کمک خادمیاران رضوی و مدیریت مسوولین کانون‌ها برنامه‌های متعددی در زمینه های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی طی سال‌جاری برگزار شده و همراهی یاوران در این امور ارزشمند و قابل قدردانی است.

وی با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و تقارن با سال جدید شمسی گفت: با همکاری کانون‌های عمومی محله‌ای خدمت رضوی و خیرین و پیگیری‌های صورت گرفته تعداد ۶۰۰ بسته سبد کالا تهیه و تامین شده که پس از بسته‌بندی آماده اهدا به خانواده‌های واجد شرایط تحت پوشش می‌شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس ادامه داد: توزیع سبدهای معیشتی، طعام تبرکی، تامین جهیزیه، ارائه خدمات درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای، برپایی هیات خدام‌الرضا و اعزام زائران به اماکن زیارتی به‌خصوص مشهد مقدس، دیدار با خانواده شهدا، مشارکت در برگزاری جشن ازدواج آسان و دستگیری از نیازمندان بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته به نیابت از امام رضا علیه‌السلام است.

وی با تاکید بر تداوم و گسترش این خدمات افزود: خدمت به نیازمندان و رسیدگی به مشکلات مردم و وقت گذاشتن برای انجام هر خدمت هرچند اندک، موجب افزایش خیر و برکت در زندگی فردی و اجتماعی شده و هرکس بتواند قدمی در این مسیر بردارد خادم حضرت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تداوم کمک مومنانه در شهرقدس/ ۶۰۰ سبد معیشتی توزیع می‌شود

مطلب پیشنهادی

برپایی میز خدمت مشاوره فرصتی برای خدمت به دلدادگان امام هشتم

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با ارائه خدمات روانشناسی نقشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *