تجلی قرار عاشقی خادمین رضوی در شهرستان شهریار

در چهارشنبه های امام رضایی و به نیابت از امام رئوف علیه السلام، خدمت رسانی خادمین رضوی به نیازمندان در مناطق مختلف شهرستان شهریار همچنان با قوت ادامه دارد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران جهادگر با کمک های مومنانه خیران، پس از شناسایی مددجویان واقعی همواره در راستای توانمندسازی نیازمندان گام برمی دارد، شاید آمار و ارقام وخدمات هرچندکوچک به نظر برسند، اما برای دریافت کننده خدمت یک دنیا ارزشمنداست.

برای ارج نهادن به نیات ناذران و واقفان وخدمات ارایه شده به ارزش تقریبی مبلغ بیش از ۱۰ میلیون تومان به فقرا ونیازمندان درسطح شهرستان شهریار می پردازیم.

به همت خادمیاران جهادی وخیران، تعداد۷۲ پرس غذای گرم متبرک به نام و نمک اقا علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا به ارزش دومیلیون و۱۰۰ هزارتومان تهیه، طبخ و در بین نیازمندان محروم و بی خانمان حاشیه شهرتوزیع شد.

خادمیاران جهادی وخیران نیز، یک دستگاه آبگرمکن دیواری به مبلغ یک میلیون و۵۰۰ هزار تومان تهیه و به یک خانواده نیازمند شناسایی شده اهداء وتوسط گروه فنی جهادی برای ایشان نصب و راه اندازی شد.

همچنین خادمیاران جهادی وخیران، یک دستگاه گوشی همراه به مبلغ یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای کمک تحصیلی مجازی دانش آموز بی سرپرست خانواده نیازمند در محله عباس آباد شهریار تهیه واهداء کردند.

در ادامه ارایه خدمات خادمیاران جهادی و خیران، کمک هزینه خرید نان به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای خانواده روشندل نیازمند شناسایی شده در محله میدان بسیج شهریار پرداخت کردند.

علاوه بر این، خادمیاران جهادی، یک عدد ویترین جهت تکمیل جهیزیه یک مددجوی شناسایی شده در منطقه فردوسیه شهریار خریداری و به ایشان اهدا کردند.

باکمک های مومنانه خادمیاران جهادی وخیران، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بابت کمک هزینه خرید نان یک خانواده نیازمند شناسایی شده در منطقه انجم آباد شهریارتآمین و پرداخت شد.

به همت خادمیاران جهادی،خیران وگروه اسوه حسنه، مبلغ یک میلیون و ۲۰۰هزارتومان بابت کمک هزینه ترخیص یک کودک از بیمارستان پرداخت شد.

شناسنامه گرویی یک بیمار دربیمارستان با پرداخت وتسویه حساب به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به همت خادمیاران جهادی وخیران، آزاد شد.

تعداد ۲۰۰ دست لباس شامل ۳۰ دست مردانه، ۹۰ دست زنانه، ۶۵ دست بچگانه و ۵ دست کت شلواروتعدادی پوشاک گرم پلیور توسط خیرین فاز یک اندیشه به گروه جهادی خدمت رضوی وگروه جهادی اسوه حسنه آستان مقدس امام زاده اسماعیل (ع) اهداء و توسط خادمین جهادگردر بین نیازمندان واقع درمناطق محروم شناسایی شده توزیع شد.

هم چنین تعداد ۵ جلدقرآن مجید به همراه ۱۵سری کتاب و۱۰ دوره CD کمک آموزشی مقطع کارشناسانی ارشدبه دانش پژوهان نیازمند اهداء شد.

در یک اقدام دیگر داروهای اهدایی خیران برای مداوای بیماران صعب العلاج دراختیارپزشک متخصص گروه جهادی قرارگرفت.

پس از شناسایی بیمارصعب العلاج درخانواده ای نیازمند، هزینه تامین سرم به مبلغ ۸۰۰ هزارتومان توسط خادمان جهادی وخیران تامین شد.

خادمیاران جهادی درآخرین ساعات پایانی وشب سرد زمستانی دی ماه نیز از پای ننشستند و رادیاتور شوفاژ خانواده نیازمند را تحت پوشش تعمیرات اساسی خود قراردادند تا مهررضوی گرمابخش وشامل حال قلب های مهربان این خانواده باشد.

جهاد خادمیاران شهریار ادامه دارد و کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شهریار همواره درتلاش است با جذب وهدایت کمک های مومنانه درجهت توانمندسازی فقرا و نیازمندان گام های اساسی بردارد.

ازعموم خیران عزیزشهرستان شهریار و سایرمناطق به منظور مشارکت درامور خیر، دعوت می شود کمک های( نذرعام) خود را به شماره کارت:

۶۱۰۴-۳۳۷۶-۵۷۹۵-۲۸۸۱
شناسه:
۸۰۱۰۳۰۱۱۰۰۱۶۷
واریز فرمایند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تجلی قرار عاشقی خادمین رضوی در شهرستان شهریار

مطلب پیشنهادی

پرچم متبرک رضوی در جمع عزاداران شهادت امام صادق(ع) منطقه ۲۱

پرچم متبرک رضوی مجلس عزاداران شهادت شیخ الائمه امام صادق علیه السلام، تهرانسر را متبرک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *