تجلیل خادمیاران رضوی منطقه ۶تهران از کادر درمان و همدلی با بیماران

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، با حضور در بیمارستان امام رضا(ع)
از کادر درمان تجلیل و با بیماران همدلی و از آنها دلجویی کردند.
به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶تهران،به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت باحضور در بیمارستان امام رضا(ع) ضمن تجلیل از پرستاران و کادر درمان  شاغل در این مرکز درمانی ازبیماران بستری در بخشهای مختلف عیادت کردند.
همزمان با دهه کرامت و عطرآگین شدن عطر رضوی در گوشه گوشه شهر، خادمیاران خدمت رضوی منطقه ۶ تهران اقدام مومنانه دیگری انجام داده و در معیت پرچم مطهر رضوی با حضور معاونت فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه ۶ تهران به دیدار کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع) رفتند و با هدیه های تبرکی امام رضایی از آنها تجلیل و تکریم کردند .
خدامیاران رضوی پس از تجلیل وتکریم کادر درمان به عیادت بیماران بستری دراین بیمارستان رفتند و ضمن دلجویی از آنها، ازخداوند برای بیماران شفای عاجل خواستند.
با اقدام خیرخواهانه خادمیاران رضوی، بیماران از حال و هوای رضوی در دهه کرامت بهره مند شدند و با بوی اسپند و عود دلها را به صحن  و سرای بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) روانه کردند و با چشمهای گریان سلامتی روح و جسمشان طلب کردند.
خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶تهران بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت باپیش بینی ۲۵ ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی درنقاط مختلف این منطقه ضمن ارائه خدمات رضوی روحیه شادابی و نشاط  معنوی را به یاد ائمه اطهار بوجود می آورند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تجلیل خادمیاران رضوی منطقه ۶تهران از کادر درمان و همدلی با بیماران

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *