تجلیل از ۸ دختر شهدای مدافع حرم در منطقه ۵ تهران

خادمیاران کانون جوانان منطقه ۵ مراسم جشن سالروز میلاد حضرت معصومه سلام علیها را در آموزش و پرورش منطقه برگزار کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، محمد قطرانی مسئول کانون جوانان منطقه ۵ به تشریح مراسم جشن سالروز ولادت کریمه اهل بیت(س) و آغاز دهه کرامت پرداخت و اظهار کرد: این مراسم به مناسبت روز دختر و تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و امنیت در اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ با حضور محسن مطلبی رئیس آموزش و پرورش منطقه و احمدی جانشین ناحیه مقاومت بسیج قدس برگزار شد.

وی گفت: برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و اجرای تواشیح و مولودی خوانی توسط شریفی مهر از خادمیاران ادامه پیدا کرد.

مسوول کانون خدمت رضوی جوانان منطقه ۵ در ادامه مطلبی در باب اهمیت ایجاد فضای معنوی در آموزش و پرورش و گرامیداشت ایام پربرکت دهه کرامت نکاتی ارایه کرد.

وی اشاره ای نیز به کاروان زیر سایه خورشید داشت و از حضور این کاروان و پرچم متبرک بارگاه منور رضوی در مراسم و حس و حال معنوی بین دانش آموزان و حاضرین سخن گفت.

در آخر مراسم بعد از سخنرانی احمدی که در مورد گرامیداشت دهه و اهمیت والای تقدیر از دختران شهدا و گستره برکت امام مهربانی ها مطالبی را بیان کرد و از ۸ دختر شهید مدافع حرم با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.

قطرانی در آخر به اسامی ۸ شهید بزرگوار و نحوه شهادتشان اشاره کر و در ادامه گفت : شهید انصاری و ملکشاهی از مدافعین حرم که سال ۹۴ در سوریه شهید شدند ، شهید چگینی و مظلومی مدافع حرم که پیکرشان پس از ۶ سال اول بهمن ماه سال گذشته به میهن بازگشت و طی مراسمی تشیع و تدفین شد و یکی دیگر از شهدا، شهید صادقی مهندس انرژی اتمی، جاوید الاثر که هر دو دختر ایشان در مراسم حضور داشتند و ایام سالگرد شهادت وی همزمان با مراسم روز دختر بود و شهید فنایی از شهدای مدافع امنیت سپاه و دو شهید دیگر ابراهیمی و حسنی نیز از شهیدان مدافع حرم بودند که در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تجلیل از ۸ دختر شهدای مدافع حرم در منطقه ۵ تهران

مطلب پیشنهادی

آغاز فعالیت کاروان زیر سایه خورشید همزمان با چهارشنبه های امام رضایی

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در قالب کاروان زیر سایه خورشید فعالیت خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *