تجلیل از پدر شهید/ خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به دیدار خانواده شهید رجب زاده رفتند

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران همزمان با ایام سالروز ولادت امیرالمومنین به دیدار پدر شهید مهدی رجب زاده رفتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید جان نثار مسئول کانون ایثار و شهادت در این دیدار ضمن تبریک میلاد مولی‌الموحدین علی (ع) و روز پدر گفت: ایران اسلامی برای رسیدن به قله موفقیت در تمامی عرصه‌ها راه پرفراز و نشیبی را طی کرده و شاهد ایثارگری‌های بسیاری از جوانان این سرزمین بوده است.

وی افزود: برحسب وظیفه به نمایندگی از خادمیاران تا ارادت قلبی خود را نسبت به شهدا و خانواده معززشان و پدر ارجمندشان اعلام کنیم و بگوییم یاد و خاطره آنها در قلب‌هایمان زنده است و قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها هستیم.

جان نثار اظهار داشت: خواهر شهید به عنوان امدادگر درجبهه حضور وافتخارجانبازی داشتند که پس از سالها تحمل درد و رنج بیماری به برادر شهیدش پیوست، خادمیاران ضمن تجلیل از پدر بزرگوار شهید این فقدان را تسلیت گفتند و با مداحی عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی مرهمی بر دلتنگی وی شدند.

شهید مهدی رجب زاده نوزدهم آذر ۱۳۴۴، همزمان با نیمه شعبان در تهران متولد شد .تاپایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. بیست و ششم خرداد ۱۳۶۵، با سمت آر پی جی زن در کردستان بر اثر اصابت گلوله توسط نیروهای عراقی شهید شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تجلیل از پدر شهید/ خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به دیدار خانواده شهید رجب زاده رفتند

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در سازمان صنایع هوایی ایران

کارمندان سازمان صنایع هوایی ایران به پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام ادای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *