تجلیل از خانواده شهید/ آرامش دلهای دانش آموزان در کنار خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران همزمان با سالروز شهادت حضرت موسی کاظم(ع) در مدرسه دخترانه شاهد معراج حاضر شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مریم سعید زاده مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه۵ تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) اظهارداشت:حلم و بردباری یکی از ویژگی‌های مهم یکی از ویژگی‌های مهم امام هفتم (ع) بود و به دلیل این ویژگی، لقب «کاظم» گرفته‌اند یعنی کسی که علم را با حلم آراسته است.

وی به حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵ در مدرسه دخترانه شاهد معراج اشاره کرد و گفت: با دعوت مسئولان مدرسه جمعی از خادمیاران در معیت پرچم متبرک رضوی در مراسم سوگواری شرکت کردند.

سعیدزاده عنوان کرد: با مداحی عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی خدمت رضوی منطقه و ذکر مصائب حضرت موسی کاظم(ع) و همخوانی صلوات خاصه امام مهربانی ها، و فضای معنوی ایجاد شده شوق دانش آموزان را برای تمسک جستن از پرچم متبرک چند برابر کرده بود و با چشمانی اشکبار از آن دور می شدند، انگار دلشان به مهربانی آقا گره خورده بود.

وی خاطرنشان کرد: همسر شهید محسن نقیبی و جانباز سرافراز محمد حسین رحیمی با هفتاد درصد جانبازی در مراسم حضور داشتند و خادمیاران با اهدای هدایای تبرکی از آنها تجلیل کردند.

شهید سید محسن نقیب یکی از تکاوران یگان صابرین سپاه پاسداران بود که با تخصص های فراوان در عرصه نظامی در ماموریت های بسیاری در جهت حفظ امنیت کشور شرکت کرده و در برخی از این ماموریت ها مجروح هم شده بود. او متولد سال ۱۳۵۵بود و در سن ۴۳ سالگی در درگیری با اشرار مرز پاکستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تجلیل از خانواده شهید/ آرامش دلهای دانش آموزان در کنار خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران

مطلب پیشنهادی

رابط کانون های خدمت رضوی سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان قرچک

مجید بیرامی رابط کانون های خدمت رضوی شهرستان قرچک سخنران پیش از خطبه نماز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *