بیعت با امام زمان در روز عید سعید غدیر خم

به همت کانون جوانان رضوی شهرستان قرچک غرفه بیعت با امام زمان در جشن مهمانی یک کیلومتری خیابان فرمانداری برپا شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جشن یک کیلومتری روز غدیر در خیابان فرمانداری شهرستان قرچک با مشارکت تمامی هیئت ها و موکب داران و سازمان ها و ارگان های دولتی و مردم نهاد جهت بزرگداشت روز غدیر برپا گردید.

در این میان کانون جوانان، بانوان و خانواده، مشاوره و کتاب و کتابخوانی با همکاری موکب احباب الزهرا(س) تعدادی غرفه را جهت خدمت رسانی و فرهنگ سازی روز غدیر به خود اختصاص دادند.

رقیه فروغی ناظر کانون جوانان در این خصوص گفت: به مناسبت عید غدیر خم جمعی از کانون‌های تخصصی خدمت رضوی شهرستان قرچک برآن شدند تا در جشن میهمانی یک کیلومتری خیابان فرمانداری با همکاری موکب احباب الزهرا غرفه‌هایی را بر پا کنند تا سهمی در این جشن بزرگ داشته باشند، مجموعه فعالیت های انجام شده شامل غرفه مشاوره، غرفه کودک و دختران ماه و غرفه شهداء بود.

وی توضیح داد: در غرفه کودک و نوجوان حدود ۳۰۰ کاربرگ مسابقه با موضوع غدیر بین مراجعین توزیع گردید و نوجوانان پس از پاسخگویی هدیه دریافت کردند‌.

در غرفه بانوان و خانواده با موضوع ترویج فرهنگ و فریضه حجاب هدایایی در قالب روسری های رنگی به دختران ماه اهدا شد و برای پسران سربند بسته شد.

همچنین کانون کتاب و کتابخوانی رضوی ، کتاب هایی با عنوان “من و غدیر” با آرم همه خادم الرضاییم را تقدیم بازدید کنندگان نمودند.

فروغی ادامه داد: در غرفه شهداء بیعت با امام زمان علیه السلام داشتیم که با استقبال خوبی روبرو شد و مردم بصورت نمادین دست در حوضچه آب کرده و با امام زمان خود بیعت میکردند که وفا دار به امامت و ولایت بمانند.

در گوشه دیگر غرفه شهداء پویش «به عشق علی بخشیدم » تعبیه شده بود که از همه بازدید کنندگان دعوت میشد که در دفترچه ای که قرار داده شده، بخشیدن های خود را بنویسند و مجموعه‌ دلنوشته های هرکس ثبت شده و به همه کتاب و بسته های فرهنگی هدیه داده شد.

وی گفت: غرفه مشاوره هم فعال بوده و خانواده هایی که نیاز به مشاوره داشتند از این غرفه استفاده کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  بیعت با امام زمان در روز عید سعید غدیر خم

مطلب پیشنهادی

برپایی میز خدمت مشاوره فرصتی برای خدمت به دلدادگان امام هشتم

خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با ارائه خدمات روانشناسی نقشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *