بیش‌از ۲۰ برنامه محوری رضوی در دهه کرامت شهرقدس اجرا خواهد شد

رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه محوری در قالب ستاد دهه کرامت خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با مشارکت خادمیاران رضوی و همکاری ادارات و نهادهای مختلف در سطح شهر اجرا شده تا با ایجاد شور و نشاط معنوی و اجتماعی فرهنگ رضوی در جامعه ترویج داده شود.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، قدرت اله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در نشست اعضای ستادی که با حضور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قدس برگزار شد، درخصوص برنامه‌های دهه کرامت اظهار کرد: دهه کرامت مانند دهه فجری است که باید شور و نشاط معنوی و اجتماعی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در سطح شهر ایجاد کرد.

وی گفت: به‌همین منظور بیش از ۲۰ برنامه محوری طی این ایام در قالب ستاد دهه کرامت شهرستان قدس باهمکاری دستگاه های مختلف شهرستان و مشارکت خادمیاران رضوی در اماکن، بوستان‌ها و مساجد برگزار شده که میتوان به فضاسازی شهری، نورافشانی آسمان، تهیه و توزیع بسته‌های تبرکی، حضور خدام حضرت معصومه(س) و اجرای ویژه برنامه در سالن ورزشی زورخانه، جشن‌های بزرگ مردمی در روز ولادت کریمه اهل بیت(س) و امام رضا(ع)، راه‌اندازی کاروان شادی، متبرک شدن جلسه شورای اداری با حضور پرچم متبرک رضوی، استقبال از خدام رضوی، عیادت از بیماران بیمارستان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، آتش نشانان، پاکبانان، رانندگان تاکسی و اتوبوس، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کرد.

رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس ادامه داد: بازدید از کمپ ترک اعتیاد، برگزاری شب شعر رضوی و نشست با مادحین، اجرای برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد، پخت و توزیع طعام و نان تبرکی، اجرای تئاتر رضوی و مسابقات فرهنگی، برگزاری جشن تکلیف دختران، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نشاط رضوی بخش دیگری از برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه کرامت خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه‌ها همه اقشار جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان، بانوان و اقشار خاص درنظر گرفته شده و اجرای ویژه برنامه حضور پرچم متبرک رضوی در مناطق کم برخوردار اجرا خواهد شد.

وی به شروع دوره آموزشی خادمیاران رضوی از اوایل خردادماه اشاره کرد و گفت: این دوره با مسوولیت کانون تبلیغ دینی و مداحی و تدریس سه خادمیار با استفاده از منابع معرفی شده در طول سال برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم امیری مسوول کانون خدمت رضوی تبلیغ دینی و مداحی در ادامه گفت: دوره آموزش در ۳ ترم با برگزاری آزمون همراه بوده که با کسب میانگین امتیاز خادمیاران گواهی دوره را دریافت خواهند کرد.

در ادامه جلسه هر یک از اعضای ستادی درخصوص برنامه‌ها گفت‌وگو کرده و نکات مورد نیاز جهت هماهنگی و هرچه باشکوه برگزار شدن جشن‌های مردمی را ارائه دادند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  بیش‌از ۲۰ برنامه محوری رضوی در دهه کرامت شهرقدس اجرا خواهد شد

مطلب پیشنهادی

عطر رضوی در ایستگاه‌ آتش‌نشانی/ خادمیاران رضوی مهمان فرشته‌های نجات

در میان انبوه شعله ها، قصه‌ای از ایثار و جان‌فشانی نهفته است، داستانی از مردان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *