به همت کانون خدمت رضوی هنر استان تهران اولین کارگاه خوشنویسی به روش قطاعی برگزار شد

اولین کارگاه آموزشی هنر خوشنویسی به روش قطاعی توسط کانون خدمت هنر و محصولات فرهنگی ویژه خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، اولین کارگاه آموزش هنر قطاعی خط ویژه خادمیاران و یاوران کانون های خدمت رضوی با تدریس استاد چنگیز سلیمان زاده در چهارشنبه امام رضایی در استان تهران برگزار شد.

نرگس خیری مسئول کانون هنر و محصولات فرهنگی استان تهران گفت : هنر آینه‌ای نیست که با آن واقعیت‌ها را منعکس ساخت بلکه پتکی است که با آن باید واقعیت را شکل داد.هنر تنها عنصریست که همگان آن را به قشنگی درک می کنند و برایش ارزش ویژه ای قائل اند.

چنگیز سلیمانزاده هنرمند و استاد این رشته گفت : قطاعی یا کاغذ بری یکی از رشته های ظریف و زیبای صنایع دستی به شمار می رود که درآن هنرمند پس از طراحی برروی کاغذ ،نقش را برش داده وبر زمینه دیگر می چسباند .

وی گفت : به دلیل چشم نوازی خوشنویسی قطاعی تصمیم گرفتیم تا به همت کانون تخصصی هنر و محصولات فرهنگی استان تهران، با آموزش خادمیاران و یاوران رضوی جدا از یادگیری این هنر برجسته و انتقال دانش در مسیر ترویج و معرفی این هنر قدم برداریم .

انتهای خبر / خبرنگار احمد زمردی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت کانون خدمت رضوی هنر استان تهران اولین کارگاه خوشنویسی به روش قطاعی برگزار شد

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *