به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۹ تهران: از خانواده شهید مدافع حرم تجلیل شد

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۹ تهران در هفته دفاع مقدس با خانواده شهید جواد اله کرم دیدار کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۹ تهران در هفته دفاع مقدس در معیت پرچم متبرک رضوی و با همراهی صفر علی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران و هیئت همراه با خانواده معظم شهید مدافع حرم جواد اله کرم دیدار کردند.

در این دیدار خادمیاران با خواندن سرود ای صفای قلب زارم و قرائت صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام صفای خاصی به این مجلس بخشیدند.

در این دیدار مادر گرامی شهید از خصوصیات اخلاقی این شهید والامقام سخن گفت و همچنین اشاره کرد که در ماه های آخر قبل از شهادت حال خاصی داشت.

در ادامه براتلو از آشنایی خود با شهید گرانقدر گفت و از خصوصیات و تبحر این فرمانده مدافع حرم در فرماندهی عملیات جنگی تعریف کرد.

شهید جواد اله کرم در سال ۱۳۹۵ در خان طومان شهید و پیکر پاک فرمانده شهید سال ۱۳۹۹در کربلای خان طومان در جریان تفحص کشف شد.

شهید اله کرم از جمله شهدای مدافع حرمی بودند که شهادت خود را پیش بینی کرده و برای آن آماده بود. یکی از همرزمان شهید نقل کرده در شب قبل از شهادت همه دور هم نشسته بودیم و داشتیم شوخی می کردیم جواد گفت بچه ها امشب کمتر شوخی کنید تعجب کردم به شوخی گفتم جواد نکنه داری شهید می شی گفت آره نزدیکه همه سکوت کردند، فردا جواد شهید شد.

در آخر محسن قضاتلو مسئول کانون خدمت رضوی منطقه و دوست شهید به بیان خصوصیات و تخصص این شهید بزرگوار پرداخت .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۹ تهران: از خانواده شهید مدافع حرم تجلیل شد

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *