به همت ستاد دهه امامت و ولایت برگزار شد: از خطبه‌خوانی غدیر تا پخت نان به نیابت از شهدا در شهرقدس

به مناسبت عید سعید غدیر خم به همت ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت شهرقدس برنامه‌های ویژه‌ای در اماکن تفریحی و مذهبی برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با دهه ولایت و امامت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم مردم ولایت‌مدار شهرقدس در کوچه‌ها، بوستان‌ها، خیابان‌ها، مساجد و هیئت‌ها برنامه‌های برنامه‌های فرهنگی، شاد و مفرح برپا کردند.

طی این دهه هرشب جشن ولایت در جوار یادمان شهدای گمنام بوستان حضرت ولیعصر(عج) برپا بود و در شب و روز عید غدیر نیز با راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، حرکت کاروان شادی و اجرای گروه سرود نوجوانان سردار شهید سلیمانی در سطح شهر، مولودی‌خوانی و پخت طعام علوی و متبرک و توزیع آن میان نیازمندان این روز بزرگ را جشن گرفتند.

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی نیز با مشارکت ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در اجرای برنامه‌ها همکاری داشته که در بخشی از آن‌ها می‌توان به مراسم خطبه خوانی غدیر در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) محله اسلامی کاووسیه همراه با اطعام و نماز جماعت توسط کانون تبلیغ دینی و مداحی، برپایی ایستگاه غدیر توسط نوجوانان و جوانان با همکاری مادران توسط کانون‌های بانوان و خانواده و کانون فرهنگی و برگزاری مراسم جشن عقد و ازدواج آسان زوج جوان در مصلی که هردو حافظ کل قرآن کریم هستند، توسط کانون مشاوره و مددکاری و ستاد ازدواج آسان اشاره کرد.

همچنین پخت نان صلواتی به عشق امیرالمومنین علیه السلام به نیابت از شهدا توسط خیرین مساجد از دیگر برنامه‌های عیدغدیر خم در شهرقدس بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت ستاد دهه امامت و ولایت برگزار شد:  از خطبه‌خوانی غدیر تا پخت نان به نیابت از شهدا در شهرقدس

مطلب پیشنهادی

برگزاری مراسم سوگواری شهادت شیخ الائمه در معیت پرچم‌ رضوی

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *