به همت خادمیاران کانون هنری خدمت رضوی منطقه ۵ تهران: اولین کارگاه نقاشی ویژه دختران برگزار شد

کانون هنری خدمت رضوی منطقه۵ تهران کارگاه نقاشی ویژه دختران و بانوان در حسینیه آتوت محله کوی مهران برگزار کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، زینب خدایی مسئول کانون هنری خدمت رضوی منطقه ۵تهران از برگزاری کارگاه نقاشی در حسینیه شهید محمد آتوت در محله کوی مهران خبر داد وگفت: انسان همواره به هنر و زیبایی گرایش دارد و این قاعده کلی در نسل جدید،کودک و نوجوان نیز دیده می‌شود و این علاقه و استعداد باید شناسایی و پرورش داده شود.

وی اظهار داشت: کارگاه نقاشی برای اولین بار ویژه دختران بالای ۶ سال در جمعی کاملا دوستانه برگزار شد و هنرآموزان علاقه زیادی به یادگیری داشتند.

خدایی آشنایی هنرآموزان با ابزار ، شیوه ها و تکنیک‌های ویژه را از مهم‌ترین هدف‌های برگزاری کارگاه‌ نقاشی برشمرد و تصریح کرد: کودکانی که با نقاشی آشنایی کاملی ندارند در کارگاه های نقاشی به آنها این فرصت داده می‌شود که در مدت زمان کمتر تکنیک‌های بیشتری را بیاموزند و علاوه بر این هنرآموزان با آموزش‌هایی که می بینند متوجه علاقه و استعداد خودشون به یکی از تکنیک های هنری شده و راه خودشان را پیدا می کنند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران کانون هنری خدمت رضوی منطقه ۵ تهران: اولین کارگاه نقاشی ویژه دختران برگزار شد

مطلب پیشنهادی

گزارش تصویری اولین حضور بانوان خادمیار در چایخانه حضرت رضا(ع)

بانوان خادمیار کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در جشن دختران مسجد ولی الله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *