به همت خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران: عیدانه “گوشت قربانی” در سفره خانواده های نیازمند قرار گرفت

بسته های گوشت قربانی عید به همت خادمیاران و یاوران کانون عمومی خدمت رضوی منطقه ۵ در میان خانواده های نیازمند منطقه و روستاهای اطراف توزیع شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مهدی تاتاری مسئول کانون عمومی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک عید قربان و آغازدهه ولایت از قربانی ۶ راس گوسفند خبر داد و گفت: از آنجایی که ایجاد رفاه عمومی و کمک به نیازمندان یکی از برکات قربانی کردن است و باعث صفای باطن و نزدیکی بنده به خالق خود می شود، واجب است که مومنین با هر میزان توان مالی در این عمل نیکو و توصیه شده مشارکت کنند.

وی اظهار داشت: مبلغ ۴۰۰میلیون ریال بابت خرید ۶ راس گوسفند توسط خادمیاران و یاوران کانون عمومی خدمت رضوی منطقه همزمان با عید سعید قربان واریز و بعد از ذبح حدود ۱۶۰بسته گوشت قربانی بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

مهدی تاتاری خاطر نشان کرد: ۵۰ پرس طعام رضوی در روز عید قربان و حدود ۱۸۰ بسته معیشتی به مناسبت دهه ولایت توسط خیرین اهدا و بین خانواده های کم برخوردار توزیع خواهد شد.

وی همچنین به برنامه های دهه ولایت و اعیاد بزرگ این ایام اشاره کرد و گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی و مساجد بزرگ منطقه ۵ تهران در راستای باشکوه برگزار کردن مراسم این دهه هر شب یک جشن بزرگ با برپایی میزهای خدمت و چایخانه خواهیم داشت.

تاتاری عنوان کرد: در روز عید غدیر خم با کمک خیرین منطقه سنت حسنه اطعام غدیر را با طبخ و توزیع حدود ۱۵۰۰۰طعام علوی زیر سایه شمس الشموس اجرا خواهیم کرد.

وی اعلام کرد :خیرین، نیکوکاران خادمیاران و یاوران رضوی می‌توانند نذورات نقدی خود را در دو بخش “اجرای برنامه های فرهنگی” و “اطعام غدیر” به شماره‌ حساب۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ شماره کارت ۸۸۱ ۶۱۰۴۳۳۷۶۵۷۹۵۲با شناسه واریز اطعام غدیر ۸۰۱۰۱۰۵۶۰۶۱۰۱۱۵۰و شناسه واریز اجرای فعالیتهای فرهنگی۸۰۱۰۱۰۵۵۰۶۱۰۱۱۲۱ به نام نذورات آستان قدس رضوی واریز وتصویر فیش را در پیامرسان ایتا به شماره۰۹۲۱۳۷۶۴۹۳۱ ارسال کنند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران: عیدانه “گوشت قربانی” در سفره خانواده های نیازمند قرار گرفت

مطلب پیشنهادی

ندبه رضوی/ حضور خادمیاران منطقه نوزده تهران در مراسم دعای ندبه

جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با حضور مراسم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *