به همت خادمیاران کانون ایثار و شهادت انجام شد: دیدار با خانواده شهید مسعود نیازی در شهرستان قرچک

جمعی از خادمیاران کانون عمومی و کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان قرچک، با خانواده شهید مسعود نیازی دیدار و به مقام آن شهید والامقام ادای احترام کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران و یاوران رضوی کانون های عمومی و ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان قرچک به مناسبت روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت روز مادر با حضور در منزل شهید مسعود نیازی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.
در این‌ محفل نورانی که به منظور تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد و با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و پرچم گردانی همراه بود، خادمیاران با یاداوری خاطرات و ایثارگری های شهید نیازی و تقدیم هدایا و تبرکات حرم‌ مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از مادر شهید دلجویی کردند.
گفتنی است شهید مسعود نیازی در دی ماه ۱۳۶۵ در حالیکه تنها ۲۰ سال داشت، به عنوان بسیجی به جبهه اعزام شد و در عملیات کربلای ۵ حضور داشت و نهایتا در اثر اصابت ترکش خمپاره به سر شهید و پیکر مطهرش در قطعه شهدا بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران کانون ایثار و شهادت انجام شد: دیدار با خانواده شهید مسعود نیازی در شهرستان قرچک

مطلب پیشنهادی

جشن میلاد جلوه کوثر و شفیعه محشر برگزار شد

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران همزمان با ایام دهه کرامت و چهارشنبه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *