به همت خادمیاران منطقه ۱۴ اعزام اولین کاروان زائر اولی بعد از دوسال

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، رضا شاهنجرانی مسئول کانون زیارت اولی خدمت رضوی منطقه ۱۴ با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه ‌های کانون زیارت اولی، شناسایی اقشار محروم جامعه است که تاکنون موفق به حضور در حرم امام رضا(ع) نشده‌اند. این افراد با کمک خادمیاران و خیرین شناسایی می شوند و به کانون زیارت اولی جهت اعزام معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: دو سالی بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا اعزام کاروان نداشتیم و الان بعد از دوسال و با توجه به انجام واکسیناسیون، به یاری خداوند و مدد امام رئوف(ع)، اولین کاروان زائراولی منطقه۱۴ با دل‌ هایی سرشار از عشق و شور راهی مشهدالرضا(ع) شدند. در این کاروان که با مشارکت منطقه ۱۲ صورت پذیرفت جمعا ۵۲ نفر به مشهد مقدس مشرف شدند که ۲۶ زائر محروم به همراه ۴ خادمیار از منطقه ۱۴ حضور داشتند.

شاهنجرانی اظهار داشت: این سفر معنوی در فضایی لبریز از عشق به امام مهربانی‌ها انجام شد و زائرین به مدت ۳ روز در زائر شهر رضوی اقامت داشتند و علاوه بر زیارت، از برنامه های رواق دارالهدایه و بازدید از نمایشگاه حکایت آفتاب نیز بهره بردند و یک وعده در مهمانسرای غدیر بر سر خوان پرنعمت حضرت ثامن الحجج(ع) میهمان گشتند.

مسئول کانون زیارت اولی منطقه ۱۴ در پایان گفت: لازم به ذکر است کلیه هزینه های سفر توسط خادمیاران کانون زیارت اولی و از طریق واریز وجه به شناسه زیارت اولی آستان قدس رضوی تامین گردیده است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران منطقه ۱۴ اعزام اولین کاروان زائر اولی بعد از دوسال

مطلب پیشنهادی

پویش توزیع ۸۸۸۸ جلد کتاب در مناطق محروم

مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان تهران اظهار داشت: به همت کانون خدمت رضوی شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *