به همت خادمیاران منطقه ۶ انجام شد: راه‌اندازی مشاوره مجازی جهت کسب مهارت‌های زندگی و افزایش کیفیت زندگی

” به من جواب بده” عنوان گروهی که توسط کارشناسان مجرب در فضای مجازی از آبان ماه برای نیازمندان منطقه ۶ ایجاد شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، به همت کانون مشاوره مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، گروهی با عنوان ” به من جواب بده” در فضای مجازی از آبان ماه با حضور کارشناسان مجرب حیطه روانشناسی در ابتدا برای جامعه هدف در منطقه ۶ با توجه به وضعیت معیشتی و شرایط پاندمی کرونا ایجاد شد.

هدف از تشکیل گروه کمک به رفع مشکلات فردی و اجتماعی افراد اعم از مشکلات خانواده، شغل ، فرزند پروری، زناشویی، مهارت های قبل از ازدواج و دیگر آموزش ها بوده که نیاز به جلسات درمان و یا درمان های طولانی ندارد و با مشاوره قابل حل است.

از اهداف دیگر این اقدام مومنانه می توان به افزایش سطح مهارت و اطلاعات افراد با تهیه محتوا و مطالبی که توسط مشاوران متخصص تهیه می شود بر شمرد.

در این طرح خادمیاران تلاش می کنند که مشکلات ارتباطی و شخصیتی افراد را برطرف کنند و با مطرح کردن آن در گروه برای کسانی که ممکن است با چنین مشکلی برخورد کنند، آشنا شوند و با بالابردن سطح آگاهی مردم با مباحث روانشناسی برای کسب موفقیت و آرامش در زندگی شخصی و اجتماعی و پر رنگ کردن اهمیت علم روانشناسی و مشاوره به همشهریان کمک می کنند تا به موفقیت های بالایی در زندگی دست یابند.

در اقدامی دیگر این گروه در اختیار اهالی منطقه ۶ قرار خواهد گرفت و سپس با توجه به ظرفیت و توانمندی موجود، مناطق دیگر را نیز پوشش خواهد داد.

تا کنون اعضای گروه بازخوردهای خوبی نسبت به آن ارائه داده اند که عملکرد گروه را رضایت بخش نشان می دهد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران منطقه ۶ انجام شد: راه‌اندازی مشاوره مجازی جهت کسب مهارت‌های زندگی و افزایش کیفیت زندگی

مطلب پیشنهادی

دیدار خوبان در دهه کرامت / خانواده شهید خدابخشی و فنایی

خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ به مناسبت دهه کرامت از خانواده های شهید سبزعلی خدابخشی‌‌ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *