به همت خادمیاران رضوی منطقه ۶ تهران انجام شد:پرچم متبرک رضوی میهمان جشن عبادت دختران ماه دبستان خدیر

همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، جشن دختران ماه با جشن عبادت دختران دبستان خدیر که به سن تکلیف رسیدند با شکوه و رنگ و بوی امام رضایی برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، به مناسبت دهه کرامت و در یک محفل معنوی با حال و هوای امام رضایی همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) ، جشن عبادت دختران دبستان خدیر با عنوان جشن دختران ماه با شکوه خاصی برگزار گردید.
این مراسم با حضور پرچم متبرک آستان قدس رضوی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم، صلوات خاصه آغاز شد.
در ادامه حجه الاسلام موسوی امام جماعت مسجد ریحان ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، درباره دین اسلام و نماز خواندن برای دانش آموزان صحبت کرد و با برگزاری نماز جماعت آموزش را تکمیل کرد‌.
برگزاری مسابقه از سخنان سخنران و اهدا جوایز از برنامه های دیگر این محفل معنوی بود.
در ادامه این مراسم دختران دبستان خدیر با اجرای دسته جمعی سرود سلام فرمانده بار دیگر به امام زمان عجل الله سلام کرده و با امام و نائب برحقش پیمان بسته و عهد کردند که یاوران مهدی موعود(عج) باشند.
در پایان مراسم هدایای متبرک رضوی و چادر نماز به دختران حاضر در مراسم با احترام و تکریم تقدیم شد.
دختران به سن تکلیف رسیده دبستان خدیر در ولادت حضرت معصومه (س) ، که عطر رضوی در فضای مدرسه طنین انداز شده بود و روز دختر با صلوات خاصه و نواهای امام رضایی و هدایای تبرکی ، جشن عبادت خود را تجربه کردند تا همیشه این حال امام رضایی و حب ولایت در قلبشان ثبت و ضبط گردد .
دختران دبستان خدیر با شور و اشتیاق خاصی در این مراسم شرکت کردند و از خادمیاران برگزار کننده این مراسم تشکر و قدردانی کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران رضوی منطقه ۶ تهران انجام شد:پرچم متبرک رضوی میهمان جشن عبادت دختران ماه دبستان خدیر

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *