به همت خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران انجام می شود؛ استقبال از دهه کرامت با برپایی کارگاههای آموزشی اشتغال آفرین

خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران در استقبال از دهه کرامت،کارگاه های آموزشی اشتغال آفرین را برای آموزش،مهارت آموزی و کمک به درآمد زایی افراد علاقه مند برگزار می کنند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران،  خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران در استقبال از دهه کرامت،کارگاه های آموزشی اشتغال آفرین را برای آموزش،مهارت آموزی و کمک به درآمد زایی افراد علاقه مند برگزار می کنند.
سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵، با اعلام این خبر هدف از برگزاری این کارگاهها را ارائه آموزش و توانمندسازی اقشار محروم و نیازمندان منطقه برشمرد تا در سایه مهارت آموزی نیازمندان با تکیه بر توانمندی و مهارت های کسب شده بتوانند مسیر درآمد زایی و استقلال در معیشت را به دست آورند.
مقدم از ارائه آموزش های علمی و عملی خلاقانه برای عموم اقشار و شهروندان منطقه پنج با استفاده از اساتید دانشگاه و کارآفرینان برترحوزه های کسب و کار خبر داد و افزود تلاش می کنیم تا مشکلات کسب و کارها را واکاوی کرده و راه حل های بهبود و توسعه کسب و کارهای فعال در منطقه را با مشارکت نخبگان پی ریزی کنیم.
به همت خادمیاران رضوی ۵ دوره آموزشی حضوری و رایگان از دهم خرداد ماه سال جاری به صورت هفتگی آغاز می شود.برنامه زمانی اجرای این کارگاهها عبارتست از:
– کارگاه آموزشی تخصصی قالی بافی در قالب تابلو فرش روزهای یکشنبه و سه شنبه و کارگاه آموزشی بافتنی با عناوین بافت پادری،فرشینه و ترمه در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۶ الی ۱۷‌‌:۳۰ ویژه خواهران در محل دفتر کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران برگزار خواهد شد.
– کارگاههای آموزش حسابداری با نرم افزار هلو ، چرم دوزی کیف اداری و کیف پول و دوره کسب و کار و کارآفرینی هر هفته چهارشنبه ها ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ در هنرستان کاردانش پسرانه امام علی (ع) محله جنت آباد مرکزی برگزار خواهد شد.
خادمیاران کانون کار آفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران در سایه لطف و عنایت امام رئوف در چهارشنبه هر هفته مقارن با روز زیارتی امام رضا علیه السلام از ساعت ١۶:٣٠ الی ١٩:٠٠ در میز خدمت کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه حاضر و به ارایه خدمت می پردازند.
علاقه مندان به شرکت در کارگاههای آموزشی جهت ثبت نام کافی است مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، نام دوره ) را به شماره ٠٩١٢۵٧٠۴۵۴١ پیامک نمایند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران انجام می شود؛  استقبال از دهه کرامت با برپایی کارگاههای آموزشی اشتغال آفرین

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در سازمان صنایع هوایی ایران

کارمندان سازمان صنایع هوایی ایران به پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام ادای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *