به همت خادمیاران رضوی منطقه یک تهران انجام شد؛پرچم متبرک رضوی میهمان همایش بزرگداشت شهدای دانشگاه پیام نور

پرچم متبرک رضوی به همت خادمیاران رضوی منطقه میهمان همایش بزرگداشت شهدای دانشگاه پیام نور بود.

به گزارش  شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ، مراسم تجلیل از شهدای گمنام در مزار شهدای سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، با حضور مسئولین، جمعی از کارکنان و اساتید سازمان مرکزی دانشگاه،خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه یک و شمیرانات، با همراهی خادمیاران شاغل در سازمان مرکزی دانشگاه، در محل سازمان مرکزی دانشگاه، واقع در اتوبان ارتش، در دوم خردادماه با عنایت امام رئوف حضرت رضا علیه السلام برگزار گردید.
مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط آقای آژینه، خادمیار کانون شهداء آغاز شد،حضور پرچم مقدس بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام معنویت خاصی به مراسم بخشیده بود.
در این همایش که با حضور دکتر علم الهدی معاون دانشگاه پیام نور و دیگر مسئولان سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، دکتر عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه همشهری به عنوان سخنران مهمان، پیرامون حماسه فتح خرمشهر به ایراد سخن پرداخت.
پس از پایان سخنرانی ها حاضرین در معیت پرچم متبرک رضوی که با پخش نوای دلنشین نقاره زنی آستان مقدس رضوی همراه بود به سمت مزار شهدای گمنام واقع در سازمان حرکت نمودند.
پس از ادای احترام به مزار مطهر و نورانی شهداء گمنام و با حضور حدود ۲۰۰ تن از کارکنان سازمان مرکزی، مسئولین و خادمیارانی از کانون های خدمت منطقه یک و شمیرانات، بخش دوم مراسم در مزار شهداء، آغاز گردید. پس از قرائت مداحی و صلوات خاصه امام هشتم حضرت رضا علیه السلام ، سخنران این بخش سلامت مسئول محترم کانون خدمت رضوی منطقه یک و شمیرانات، به تجلیل از شهدای والای دفاع مقدس و همچنین ارائه اطلاعاتی در خصوص خادمیاری پرداختند. همچنین تابلو نگارگری، اثر هنری خانم سیافی خادمیار و مسئول کانون هنری منطقه یک و شمیرانات به دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور اهدا گردید. پخش متبرکات آستان قدس رضوی در بین مهمانان حسن ختام این بخش از مراسم بود.
افتتاح دفتر هیئت یاران رضوی در محل ساختمان فرهنگی سازمان، بخش بعدی مراسم بود که با حضور دکتر محمدی، معاونت فرهنگی و دیگر مسئولین سازمان مرکزی،مسئولان کانون خدمت رضوی منطقه یک برگزار گردید. در این بخش، خانم سیافی مسئول کانون هنر منطقه یک و شمیرانات، به عنوان رابط کانون خدمت رضوی با دانشگاه پیام نور معرفی و مقرر گردید ایشان برنامه های مشترک میان کانون خدمت و دانشگاه را به صورت هفتگی (یک الی دو روز در هفته) در محل دفتر پیگیری نمایند

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران رضوی منطقه یک تهران انجام شد؛پرچم متبرک رضوی میهمان همایش بزرگداشت شهدای دانشگاه پیام نور

مطلب پیشنهادی

بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مدرسه شاهد پسرانه شهید مسعود علی محمدی که یکی از مدارس محله خانی آبادنو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *