به همت خادمیاران رضوی منطقه۱۸ تهران انجام شد: اهدا یک واحد مسکونی هدیه روز مادر به مادر شهید حسین حسینی

به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران و با همکاری و مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران یک واحد مسکونی به مادر شهید حسین حسینی اهدا شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، یک واحد مسکونی به مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان در روز مادر، با مشارکت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران و قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران و همکاری گروه های جهادی و عمومی به مادر شهید حسین حسینی اهدا شد.
مادر شهید حسینی، از شهدای دفاع مقدس که سال ها پس از شهادت فرزندش در خانه ای اجاره ای و با مشکلات فراوان زندگی می کرده است، که با اطلاع جهادگران قرارگاه محرومیت زدایی جنوب تهران از وضعیت این مادر شهید، حدود یک ماه پیش برای رفع مشکلات این مادر تلاش های متمرکز جهادگران قرارگاه محرومیت زدایی آغاز شد و در نهایت به همت مردم عزیز و خیر، یک واحد مسکونی به مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان خریداری شد.
این واحد مسکونی با کمک های مردمی در محله گلدسته ناحیه ۷ منطقه ۱۸ تهران خریداری و در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها تحویل گرفته شد و کلید منزل به مادر شهید تقدیم گردید.
هم اکنون این منزل در حال آماده سازی و مرمت بوده و طی هفته آتی وسایل منزل مادر شهید به این واحد مسکونی منتقل خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  به همت خادمیاران رضوی منطقه۱۸ تهران انجام شد: اهدا یک واحد مسکونی هدیه روز مادر به مادر شهید حسین حسینی

مطلب پیشنهادی

مسابقه ویژه دانش آموزان به مناسبت دهه کرامت باحضور خادمیاران منطقه ۱۷ تهران

مسابقه ویژه دانش آموزان درآستانه ولادت امام رضا علیه السلام آموزش وپرورش منطقه ۱۷ شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *