بهبود اشتغال و تسهیل ازدواج با مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات

مشارکت پرشور در انتخابات و رای‌دادن آگاهانه می‌تواند اشتغال جوانان را بهبود بخشد و ازدواج آنان را تسهیل کند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، حجت‌الاسلام لطفی‌زاده دبیر کانون تبلیغ دینی استان تهران به دانشجویان دانشگاه تهران گفت : هر جوان دانشجو به طور طبیعی با ۲ مساله اشتغال و ازدواج روبرو است و اگر قرار باشد دغدغه کمتری در این دو زمینه داشته باشیم باید با مشارکت پرشور در انتخابات افراد اصلح و دلسوز را انتخاب کنیم.

دبیر کانون تبلیغ دینی و مداحی استان تهران با اشاره به بعضی اقدامات مناسب در حوزه وضع قانون افزود : ریل اصلی برای حرکت مسئولین اجرایی و قطار دولت توسط مجلس شورای اسلامی گذاشته می‌شود و هرجا مجلس قوی شکل گرفته وضع جامعه هم به ویژه در رابطه با کاهش بیکاری و تسهیل ازدواج با تصویب قوانین خوب بهبود یافته است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان گفت : نقش حیاتی این مجلس در بزنگاه‌ها اهمیت آن را دوچندان می‌کند و باید افرادی که بتوانند کشور را از بزنگاه‌ها به سلامت عبور دهند انتخاب کرد.

حجت الاسلام لطفی‌زاده با اشاره به آثار مشارکت پرشور در انتخابات افزود : امیدواریم با حضور آگاهانه و معنادار جوانان و آحاد ملت پای صندوق‌های رای، امید بیگانگان برای ناامن سازی جامعه رنگ ببازد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  بهبود اشتغال و تسهیل ازدواج با مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات

مطلب پیشنهادی

دهه کرامت، فرصتی برای انتشار آموزه های رضوی در فضای مجازی

به مناسبت دهه کرامت ، کانون فضای مجازی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با انتشار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *