برگزاری کلاس‌های مشاوره خدمت رضوی در منطقه ۲۱ تهران همزمان با اعیاد شعبانیه

کارگاه آموزشی مشاوره توسط کانون خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران همزمان با اعیاد مبارک و با سعادت شعبانیه توسط خادمیاران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با اعیاد شعبانیه و روز چهارشنبه که مزین است به نام امام‌رضا علیه السلام با همکاری کانون مشاوره و مددکاری و کانون جهادی خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران، کارگاه آموزشی مشاوره با موضوع خانواده برگزار شد.

این کلاس با استقبال مراجعه کنندگان مواجه شد و در جلسه اول با حضور ۳ نفر از خادمیاران رضوی و شرکت ۲۰ نفر از بانوان در محل مرکز نیکوکاری حامیان واقع در شهرک استقلال کار خود را آغاز کرد.

در این کارگاه آموزشی پیرامون مسائلی همچون شناسایی عوامل زمینه ساز، آشکار ساز و تداوم بخش خیانت‌های زناشویی، نشانه ها، تشخیص و تکنیک های کاهش علائم خیانت، بخشیدن یا نبخشیدن، ماندن یا نماندن، تصمیم گیری و… صحبت شد و شرکت کنندگان از آموزش‌های آرزو سیفی کارشناس ارشد روانشناسی و خادمیار کانون خدمت رضوی منطقه۲۱ بهره مند شدند.

گفتنی است این کلاس در سایت جلسات آنلاین بصورت برخط نیز پخش شد تا علاقه مندان از راه دور نیز بتوانند از مطالب مطرح شده استفاده کنند‌.

مریم باقری مسئول کانون مددکاری و مشاوره خدمت رضوی منطقه ۲۱ هدف از برگزاری این کارگاه را این گونه بیان کرد: خادمیاران رضوی به عشق امام رئوف این کلاس را برگزار کردند تا شاید با این نوع کلاسها مشکلی از مشکلات جامعه برداشته شود. مواردی که در کلاس مشاوره بیان می شود عموما مواردی است که اطلاعی از آنها نداریم و دانستن آنها در زندگی لازم است.

وی گفت: پرسش و پاسخ یکی از شاخصه های مثبت این کلاسها است و وابسته به صحبت یک مدرس نیست، شرکت کنندگان مسائل و مشکلات خود را مطرح می کنند و این پویایی و تعامل در کلاس باعث افزایش میزان بهره وری می شود.

همچنین باقری افزود: در جلسات آینده فرم هایی در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت که با بیان مشکلات خود می توانند در آینده ای نزدیک از خدمات مشاوره فردی این کانون بهره مند شوند.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان پس از پایان کلاس درخواست تداوم کلاس ها را داشته و همچنین برگزاری کلاس‌های مشاوره با موضوع چگونگی رفتار با همسر، ارتباطات فردی و کلاسهای ویژه نوجوانان از دیگر درخواست های شرکت کنندگان بود.

انتهای پیام /

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری کلاس‌های مشاوره خدمت رضوی در منطقه ۲۱ تهران همزمان با اعیاد شعبانیه

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *