برگزاری کارگاه یک روزه تربیت پژوهشگر در کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران

کارگاه تربیت پژوهشگر بر مبنای آموزش کامل پروپوزال نویسی(طرح تحقیق)،پایان نامه نویسی و مقاله نویسی برای دانشجویان و علاقه مندان به پژوهش همراه با کسب مدرک آموزشی معتبر به صورت حضوری توسط کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کارگاه تربیت پژوهشگر بر مبنای آموزش کامل پروپوزال نویسی(طرح تحقیق)،پایان نامه نویسی و مقاله نویسی برای دانشجویان و علاقه مندان به پژوهش همراه با کسب مدرک آموزشی معتبر به صورت حضوری توسط کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران برگزار شد. مریم پوربابایی مسئول کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با اعلام این خبر گفت: در این روزها دانشجویان و افراد علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش برای انجام یک پژوهش دانشگاهی و یا تحقیق مورد نظر به مهارت‌های پژوهشی نیاز دارند. این مهارت‌ها از انتخاب موضوع تا چگونگی انجام و به پایان رسانیدن تحقیق را شامل می‌شود. در این دوره دانشجویان و محققان با چگونگی شناخت و یافتن یک مسئله پژوهشی، پروراندن آن، جستجوی مناسب و دست یافتن به اطلاعات جهت انجام تحقیق و همچنین استفاده مناسب و بهینه از ابزارهای در دسترس برای انجام تحقیق بهره گرفتند و در کنار آن با روش های استناددهی، چگونگی حفظ پژوهش از سرقت علمی، جستجوی پیشرفته علمی و پایگاه‌های اطلاعاتی آشنا شدند.

در این کارگاه محسن حاج حسینی از اساتید دانشگاه و خادمیار کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با تدریس مواردی که کمتر در محیط‌های دانشگاهی و رسمی آموزش، به آنها پرداخته می شود و یادگیری آن برای تمام دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و علاقمندان به پژوهش ضروری است پرداخت.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری کارگاه یک روزه تربیت پژوهشگر در کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران

مطلب پیشنهادی

شور و شوق وصف ناپذیر در تکیه اعظم مکتب العباس (ع) با حضور خادمیاران

تکیه اعظم مکتب العباس (ع)، از بزرگترین و مشهورترین تکایای آذری زبان ها در شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *