برگزاری کارگاه های آموزشی شعر و ادبیات برای دانش آموزان در منطقه ۲۱ تهران

بمنظور شناسایی، جذب و پرورش یاوران رضوی مستعد، کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی شعر و ادبیات بین دانش آموزان علاقمند کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران در مدارس محله تهرانسر با هماهنگی مسئولین آموزشی اقدام به برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی شعر و ادبیات کرده است.

با توجه به اینکه شعر و ادبیات جایگاه موثری در انتقال مفاهیم فکری و عقیده ای دارد، جامعه شیعی نیازمند تقویت این بُعد از استعداد نوجوانان و جوانان‌ خود است. در این راستا کانون شعر و ادب منطقه ۲۱ جهت شناسایی استعداد دانش آموزان و جذب یاوران رضوی مستعد با هدف انتقال مفاهیم ارزشمند عقیده ای مکتب اهل بیت علیهم السلام به زبان شیوا و رسای شعر و قلم، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی شعر و ادب رضوی نموده است.

اولین جلسه این کارگاه در تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ با حضور خادمیاران‌ و یاوران رضوی، اولیاء و دبیران ادبیات دبیرستان دخترانه طلوع فجر، واقع در محله تهرانسر برگزار شد.

این کارگاه آموزشی ابتدا با صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام آغاز شد و پس از توضیحات توجیهی قرار بر این شد که از طریق برنامه شاد، دانش آموزان مستعد و علاقه مند توسط همکاران فرهنگی، معرفی و با برگزاری جلسات آموزشی مجموعه ای از یاوران رضوی توانمند در جهت شعر و ادب پرورش یافته و جذب کانون شعر و ادب منطقه شوند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری کارگاه های آموزشی شعر و ادبیات برای دانش آموزان در منطقه ۲۱ تهران

مطلب پیشنهادی

معرفی برگزیدگان برتر مسابقات مفاهیم قرآنی و پرسمان مهدوی درشهرستان شهریار

مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان برتر اولین دوره سلسله مسابقات “درک مفاهیم قرآنی” و “پرسمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *