لوگوی منطقه 14

برگزاری کارگاه نگارش علمی به زبان انگلیسی توسط خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

به همت خادمیاران کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران، کارگاه آموزشی نکات کاربردی برای نگارش علمی به زبان انگلیسی برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نگارش علمی فرآیندی است که دارای مراحل بسیاری برای شکل دادن یک مقاله تحقیقاتی به صورت منطقی و واضح می باشد. آگاهی از جنبه های فرآیند نگارش، بخشی مهم برای تبدیل شدن به یک نویسنده خوب است. نویسندگانی که انگلیسی زبان دوم آنها است، همانند هر نویسنده دیگری باید از اصول اصلی نگارش پیروی کنند. با این وجود، نویسندگان غیر انگلیسی زبان در زمان نگارش یک مقاله تحقیقاتی با چالش هایی مواجه می شوند.
در همین راستا خادمیاران کانون علمی دارالمومنین تهران، تصمیم گرفتند تا یک کارگاه آموزشی نکات کاربردی برای نگارش علمی به زبان انگلیسی برگزار نمایند. این دوره به مدت سه ساعت و در دو روز به صورت آنلاین برگزار شد. مدرس این دوره نیز خادمیار مرتضی سلیمانی، مدرس زبان انگلیسی با ۱۸ سال سابقه بودند.
در این کارگاه نکات گرامری، نحوه ساخت جملات و پاراگراف ها و ارتباط بین بخش های مختلف، مطالب مربوط به چگونگی نوشتن مقدمه و خلاصه و در انتها جمع بندی های کلی و خطاهای متداول بیان شد. ساختار شناسی متن، نوشتن جملات ساده و کوتاه و گسترش و تبدیل آنها به جملات پیچیده و طولانی تر نیز آموزش داده شد.
گفتنی است شرکت در این دوره برای عموم مردم آزاد و رایگان بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری کارگاه نگارش علمی به زبان انگلیسی توسط خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *