برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی به همت خادمیاران رضوی منطقه ۱۱ تهران

کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران همزمان با اعیاد شعبانیه کارگاه مهارتهای زندگی را با حضور محمّد جعفر غفرانی، استاد حوزه و دانشگاه و مفسر قرآن کریم در حوزه علمیه کوثریه برگزار کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در این کارگاه بانوان با مهارت های زندگی بر اساس اصول دینی و قرانی آشنا شدند.

در ادامه این جلسه همزمان با مولودی خوانی، آئین پرچم گردانی پرچم گنبد امام حسین علیه السلام برگزار و به خادمیاران رضوی و مهمانان حاضر در جلسه بسته های هدیه مزین شده به کلام امام حسین علیه السلام و تربت تبرک کربلا اهدا شد.

آموزش مهارتهای زندگی براساس فهم قرآن برای کودکان برگزاری جلسه آموزش مهارت زندگی بر اساس روشهای فهم قرآن برای کودکان و نوجوانان در حاشیه این جلسه از دیگر بخش های این برنامه بود.

گفتنی است کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران، سلسله جلساتی را در راستای تحکیم بنیان خانواده و هویت‌یابی بانوی مسلمان ایرانی برگزار می کند که برگزاری این جلسات، فرصتی مغتنم برای بانوان فرهیخته، مادران دلسوز و همسران متعهد خواهد بود تا با فراگیری دانش و مهارت‌های لازم، در تحکیم بنیان خانواده و پرورش فرزندانی صالح و موفق نقش مؤثری ایفا کنند.

انتهای پیام/خبرنگار میترا یزدچی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی به همت خادمیاران رضوی منطقه ۱۱ تهران

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *