Lavc58.54.100

برگزاری کارگاه آموزشی مقدماتی خبر و رسانه توسط کانون رسانه وفضای مجازی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

با همکاری روابط عمومی و کانون رسانه و فضای مجازی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، یک کارگاه آموزشی مقدماتی در زمینه خبر و رسانه برگزار شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، محمد مصطفی ساریجلو مسئول روابط عمومی منطقه نوزده تهران اظهار داشت؛ هدف اصلی این کارگاه آموزشی، ارتقاء کیفیت و اثربخشی فعالیت‌های رسانه‌ای خادمیاران خدمت رضوی در راستای هرچه بهتر معرفی و انعکاس اخبار برای فعالیت های انجام شده در سطح منطقه می باشد.

وی افزود؛ در این کارگاه که با حضور شرکت کنندگانی از مسئولان ستادی و کانون‌های خدمت رضوی منطقه همراه بود، اصول و تکنیک‌های ابتدایی مرتبط با فعالیت‌های خبری و رسانه‌ای با هدف افزایش کیفیت و کارایی در فعالیت‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی منطقه برگزار شد.

Lavc58.54.100

ساریجلو مسئول روابط عمومی کانون خدمت رضوی ،در ادامه گفت؛ شرکت‌کنندگان در این کارگاه با کلیات ارکان و روش‌های تنظیم خبر آشنا شده و تاکید شد با استفاده از مهارتهای نوشتاری دقیق و متناسب با موضوع حوزه فعالیت کانون ها، به منظور تهیه اخبار و گزارش های مختلف خبری جهت انعکاس بهتر در رسانه های خبری آستان و سایر رسانه ها استفاده شود. در ادامه برگزاری کارگاه آموزشی شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با نحوه تهیه عکس از فعالیت‌ها و رویدادهایی که در سطح منطقه توسط کانونهای خدمت رضوی اتفاق می افتد، بر اهمیت توجه به جزئیات و استفاده از نمادها و اِلِمان های خادمیاری در عکس‌برداری تأکید شد.

ساریجلو اظهارداشت؛ برگزاری این کارگاه های آموزشی، این امکان را به خادمیاران می‌دهد تا با دانش و مهارت‌های لازم در زمینه مبانی رسانه و تنظیم خبر، پیام‌های مذهبی، اجتماعی و فرهنگی این نهاد مقدس را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان منتقل کنند.

وی در خاتمه گفت : امیدواریم این نوع فعالیت‌ها، بهبودی در ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های رسانه‌ای خادمیاران این منطقه به همراه داشته باشد و در انعکاس بهتر اخبار منطقه و بهبود فرآیندهای رسانه‌ای مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/خبرنگار محمود کیانی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری کارگاه آموزشی مقدماتی خبر و رسانه توسط کانون رسانه وفضای مجازی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مطلب پیشنهادی

برگزاری مراسم سوگواری شهادت شیخ الائمه در معیت پرچم‌ رضوی

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *