برگزاری هیئت خدام الرضا شهرستان قرچک در بهمن ماه

به همت خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان قرچک  هیئت خدام الرضا در نیمه اول بهمن ماه تشکیل گردید.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان قرچک بار دیگر گردهم آمدند و با خواندن صلوات خاصه و زیارت امین الله حال و هوای حرم را تداعی کردند‌.
این برنامه در مسجد امام رضا علیه السلام واقع در خیابان مخابرات با حضور خادمیاران و یاوران رضوی  با قرائت قرآن و پخش سرود ملی مراسم شروع شده و با پخش صلوات خاصه ادامه یافت.
سپس با سخنرانی حجه الاسلام یاسر غفاری ناظر کانون تبلغ دینی و توضیحاتی چند درباره موضوع خادم تراز همراه گردید.
یاسر غفاری در خصوص ویژگی هفتم خادم تراز با موضوع خوش اخلاقی و مهربانی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: از مصادیق خوش اخلاقی می‌توان به موارد گرایش به حق، الفت گرفتن زائر و همکار با خادم، همراهی کردن زائران با خدام،  تبسم بر لب داشتن حین پاسخگویی به زائر و همکار ، گفتار نرم با زائران، رفتار مودبانه با زائر و همکار اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: خادمین همواره باید با روی گشاده و خوش با مردم و زاور آقا برخورد کنند و روبرو شوند و در صورت نیاز به راهنمایی، راهنماییشان کنند .
سپس مجید بیرامی رابط کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبریک ماه رجب از فضیلت های این ماه گفت و در ادامه از خادمیاران و یاوران خواست تا با مراجعه به سایت قرآن آموز و ثبت نام در آن و وارد کردن مشخصات فردی در کلاس مجازی خادم تراز بصورت رایگان شرکت کنند.
بیرامی اشاره‌ کرد: تا کنون چهار دوره از این کتاب بارگزاری شده و می‌بایست با دیدن کلیپ های قرار داده شده و خواندن مطالب ارسالی در آزمون نهایی آن شرکت نموده و دوره ها را بگذرانید.
وی گفت: هر یک از خادمیاران و یاوران رضوی به عنوان مبلغ می‌توانند نسبت به جمع آوری نذورات از اقوام، دوستان، آشنایان و همکاران اقدام نموده و با دادن شماره حساب آستان و کدهای شناسه مربوط به شهرستان قرچک در زمینه های مختلف از قبیل نذر حرم مطهر، درمان و سلامت، عمران و سازندگی، نیازمندان و محرومین و نذر فرهنگی نسبت به جمع‌ آوری نذورات اقدام نمایند .
در ادامه نژاد نجف مداح اهل بیت با خواندن زیارت امین الله حال و هوای حرم را برای خادمین تداعی کرد و در پایان مراسم از حضار با کیک و چای پذیرایی بعمل آمد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری هیئت خدام الرضا شهرستان قرچک در بهمن ماه

مطلب پیشنهادی

بمناسبت دهه کرامت اردوگاه شهید باهنر میزبان سفیران مهربانی شدند

خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، در معیت پرچم دلهای عتشقان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *