برگزاری مسابقه فوتبال جام رمضان توسط خادمیاران منطقه ۱۴

مسئول کانون ورزشی خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران از برگزاری مسابقات فوتبال داخل چمن مصنوعی به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه آقایان خبر داد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، حسین فیضی مسئول کانون ورزشی خدمت رضوی منطقه ۱۴ در این خصوص اظهار داشت: ثبت نام این مسابقات از روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان آغاز شد و از میان خادمیاران و یاوران رضوی، شرکت کنندگان در ۴ تیم ۵ نفره ثبت نام کردند.
وی افزود: این مسابقات شنبه شب ها بعد از افطار و در زمین چمن مصنوعی بوستان سمیه واقع در بلوار ابوذر برگزار می شود.
فیضی در خصوص دیگر برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان گفت: ما در ماه مبارک رمضان برای خادمیاران و یاوران رضوی در سنین مختلف به همراه خانواده هایشان مسابقات ورزشی مختلف از مسابقات گروهی جمعی تا مسابقات ورزشی هوش تدبین و تدارک دیده ایم.
وی ادامه داد: برای انجام هرچه بهتر این برنامه ها تیم تحقیقاتی ما در حال جمع آوری اطلاعات درست و جامع از پتانسیل های منطقه هستند تا بتوانیم با حداکثر کیفیت و کمیت برنامه ها را به نحو احسنت اجرا کنیم.
وی بیان کرد: ما در منطقه ۱۴ تهران یک برنامه ریزی پایه و بلند مدت را برای ورزش تدارک دیده ایم که با فوتبال ویژه آقایان در زمین چمن مصنوعی تحت عنوان جام رمضان این کار را آغاز کرده ایم. به امید خدا و با مدد امام رئوف بتوانیم نوجوانان و جوانان خوب و با استعداد منطقه را شناسایی کنیم تا در جامعه و در سطح ملی برای کشور عزیزمان مفید قائل شوند.
مسئول کانون ورزشی منطقه ۱۴ گفت: برگزاری بازی های ورزشی همچون دارت، تنیس روی میز، تفنگ بادی، مسابقه طناب کشی و گل کوچیک در ضیافت الهی دفتر کانون های خدمت رضوی منطقه در روز ولادت امام حسن(ع) در استادیوم تختی از دیگر فعالیت های این کانون در ایام ماه مبارک رمضان است.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری مسابقه فوتبال جام رمضان توسط خادمیاران منطقه ۱۴

مطلب پیشنهادی

بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مدرسه شاهد پسرانه شهید مسعود علی محمدی که یکی از مدارس محله خانی آبادنو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *